minigun Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) Hatar också de som inte kan behärska sär skrivning!! (LoL ) Redigerad 28 maj, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Men sen finns det dem som kanske inte vet att det heter sjuksköterska i stället för sjuk sköterska. Det kan finnas de som har dyslexi Redigerad 12 juni, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Hittad en fin banner på Aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Hittad en fin banner på Aftonbladet jasså du spanar efter läppstift på internet du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Vad är det för fel på några särkrivningar. Så fort det är något fel så måste man klaga . Håll det inom er i stället, istället för att skriva skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Varför skulle vi hålla det för oss sjäva Lunch? Jag tror de flästa som särskriver inte vet att dom har fel eftersom ingen lärt dom det. Så det är det vi gör nu. The-Copy, mm visst är det sorgligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Sär skrivningar kan bli jätte roliga. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Varför skulle vi hålla det för oss sjäva Lunch? Jag tror de flästa som särskriver inte vet att dom har fel eftersom ingen lärt dom det. Så det är det vi gör nu. Det stavas flesta. Och om meningen skulle vara korrekt uppbyggd så skulle det stå "eftersom ingen har lärt dem det". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vad är det för fel på några särkrivningar. Så fort det är något fel så måste man klaga . Håll det inom er i stället, istället för att skriva skit w0rd Alla kan inte h MVG i svenska, alla ar inte sa bra pa svenska de flesta gangerna fattar man vad det star jag ar i grekland om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) Det stavas flesta. Och om meningen skulle vara korrekt uppbyggd så skulle det stå "eftersom ingen har lärt dem det". Mm tänkte inte på att det stavades med e och jag är glad att du påminde mig. Hur vidare det krävs ett "har" där tvivlar jag på. Edit, Glömde lite grejer. Att använda ordet dom, istället för dem eller de är förövrigt accepterat i det svenska språket. Kariya, Jag har inte heller MVG i svenska och jag ser inte folk som särskriver som mindre värda personer. Men om dom ständigt gör samma misstag när dom skriver kanske dom vill veta hur det ska vara egentligen. Jag är nästan säker på att man klarar sig bättre i livet med ett mer korrekt språk. Man blir mer respekterad om man söker jobb t.ex. och har ett välbyggt språk. Redigerad 18 juni, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Edit, Glömde lite grejer. Att använda ordet dom, istället för dem eller de är förövrigt accepterat i det svenska språket. Jo jag vet. Bara det att jag brukar skriva dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 vad menar ni med "särskrivning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 vad menar ni med "särskrivning? Katt ätare Kattätare Det övre är särskrivet, det undre är ihopskrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 vad menar ni med "särskrivning? Vet du inte vad sär skrivning är har du bott på sten åldern eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Vet du inte vad sär skrivning är har du bott på sten åldern eller? (sten_åldern) Där har vi ett typiskt exempel på vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hej hej hallå forumet! STOPP detta hör inte till någon sär skrivning men det är roligt iaf STOPP det var ett café som skulle skriva " Avnjut ditt kaffe vid bord eller i gräset " STOPP men det blev lite fel STOPP ett mellan rum försvann STOPP så det blev: " Avnjut ditt kaffe vid bordeller i gräset " STOPP STOPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (sten_åldern) Där har vi ett typiskt exempel på vad det är. japp det var därför jag skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 japp det var därför jag skrev det. hehe var inte så säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hej hej hallå forumet! STOPP detta hör inte till någon sär skrivning men det är roligt iaf STOPP det var ett café som skulle skriva " Avnjut ditt kaffe vid bord eller i gräset " STOPP men det blev lite fel STOPP ett mellan rum försvann STOPP så det blev: " Avnjut ditt kaffe vid bordeller i gräset " STOPP STOPP . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nepp, nu är det dags att denna tråd dras upp, det har kommit många pinsamma tråd-titlar på siston. Favorit_godis Mobil_topicen Digital_kamera, undervattens_kamera Windows_registret DVD_problem Jepp listan är lång, skärpning grabbar. Det ser jäkligt illa ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts