The Dude Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 När ni ser någon särskrivning här på forumet kan ju länka hit. Jag börjar bli lite irriterad på att ingen fattar. Det gör inget om denna topic blir låst. Den kommer ju att vila i papperskorgen.. Om ni är osäkra besök denna sida. Den är dock inte aktiv längre men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag hatar att alla särskriver...nästan alla här på forumet. Samma sak med slarvig stavning och inkorrekta meningar. Lång hårig sjuk sköterska Långhårig sjuksköterska Skärp er allihopa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 d VäRsTa sOm fInNS ä nÄ fOlk SkIVeR såhÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Mm, det fenomenet kommer från Lunarstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Mm, det fenomenet kommer från Lunarstorm. "hmmz *zmAJl* VaD E sWEc fÖr nÅgOT? *ler* *prata med fjortiskompisar* "goOOOGlat? vAd e dEt? *gOOoOoOgle SWeC* ah! *smajl*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 "hmmz *zmAJl* VaD E sWEc fÖr nÅgOT? *ler* *prata med fjortiskompisar* "goOOOGlat? vAd e dEt? *gOOoOoOgle SWeC* ah! *smajl*" Det värsta är när folk skriver så där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Det värsta är när man gör en topic om att man hatar något och sen ska alla göra det man hatar...ingen skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Vi retas bara. Men särskrivning är läbbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Vi retas bara. Men särskrivning är läbbigt. Haha, I know! Joo, riktigt irriterande...nästan värt att lämna GTAsajten för (okej, lite att ta i! Haha). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 När ni ser någon särskrivning här på forumet kan ju länka hit. Jag börjar bli lite irriterad på att ingen fattar. Det gör inget om denna topic blir låst. Den kommer ju att vila i papperskorgen.. Om ni är osäkra besök denna sida. Den är dock inte aktiv längre men iaf. Varför inte bara länka direkt till skriv ihop* * - Gjorde det med flit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Ett annat tips på en sida med särskrivningar är http://www.avigsidan.com/index.html Där finns mycket smått och gott om det svenska språket. Många på detta forum borde kolla runt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 http://www.stava.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 varför irettera sig på särskrivning? Så länge man förstår vad de menar så är jag glad, orka bry sig liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 varför irettera sig på särskrivning? Så länge man förstår vad de menar så är jag glad, orka bry sig liksom.. folk måste lära sig!! "sär skriv ning" är jobbigt tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 folk måste lära sig!! "sär skriv ning" är jobbigt tycker jag.. Varför är det så jobbigt??? Så länge man förstår vad som står så är det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Det är inte alltid man förstår pga särskrivning t.ex: Rök fritt rökfritt Första: Rök på! Här får man röka! Andra: Rökning är förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Det är inte alltid man förstår pga särskrivning t.ex: Rök fritt rökfritt Första: Rök på! Här får man röka! Andra: Rökning är förbjudet. mm därför tycker jag att det är jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 håller med!!! Särskrivning är bland det drygaste som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 mm därför tycker jag att det är jobbigt! Jupp, me too, ibland irriterar jag mig på särskrivning när man inte förstår vad personen i fråga menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Varför inte bara länka direkt till skriv ihop* * - Gjorde det med flit.. För då får inte jag massa cred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts