kahuna Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hej jag är ny här. Jag undrar över liter saker som inte går att svara på än... men iallafall vad tror ni.. Kommer man att kunna flyga helikoptrar och köra båtar i GTA SA? Kommer det att finnas nya helikoptrar och båtar som tex. vatten skotrar? För ett tag sen kunde man maila in förslag till rockstargames, har nån här gjort det? Jag lämnade in nåra förslag tex. att man kan hyra ett gäng, åka inlines och skateboard, spela lite hoopshots på en basketplan, biljard och bowling, alltså lite små spel i spelet...tror ni att nåt utav det kommer att vara med? Jag hade även ett förslag att man skulle kunna dyka med dykutrustning..men vi får väl se.. Jag är iallafall ett stort fan av GTA serien och jag kan knappt vänta på GTA SA ska komma ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hej jag är ny här. Jag undrar över liter saker som inte går att svara på än... men iallafall vad tror ni.. Kommer man att kunna flyga helikoptrar och köra båtar i GTA SA? Kommer det att finnas nya helikoptrar och båtar som tex. vatten skotrar? För ett tag sen kunde man maila in förslag till rockstargames, har nån här gjort det? Jag lämnade in nåra förslag tex. att man kan hyra ett gäng, åka inlines och skateboard, spela lite hoopshots på en basketplan, biljard och bowling, alltså lite små spel i spelet...tror ni att nåt utav det kommer att vara med? Jag hade även ett förslag att man skulle kunna dyka med dykutrustning..men vi får väl se.. Jag är iallafall ett stort fan av GTA serien och jag kan knappt vänta på GTA SA ska komma ut... Jag tror nog att allt man kunde göra på Vice City kommer man kunna göra på San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jupp, och lite till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Men det borde väl vara en massa nya saker med tycker man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Men det borde väl vara en massa nya saker med tycker man.. ja det kommer det ju va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hej jag är ny här. Jag undrar över liter saker som inte går att svara på än... men iallafall vad tror ni.. Kommer man att kunna flyga helikoptrar och köra båtar i GTA SA? Kommer det att finnas nya helikoptrar och båtar som tex. vatten skotrar? För ett tag sen kunde man maila in förslag till rockstargames, har nån här gjort det? Jag lämnade in nåra förslag tex. att man kan hyra ett gäng, åka inlines och skateboard, spela lite hoopshots på en basketplan, biljard och bowling, alltså lite små spel i spelet...tror ni att nåt utav det kommer att vara med? Jag hade även ett förslag att man skulle kunna dyka med dykutrustning..men vi får väl se.. Jag är iallafall ett stort fan av GTA serien och jag kan knappt vänta på GTA SA ska komma ut... alla saker som finns i VC tror ja kommer finnas plus en javla massa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Höppes man kan dyka, bara man aktar sig för hajar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 hoppas man kan ta upp liftare på vägarna mellan städerna, skulle vara nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 hoppas man kan ta upp liftare på vägarna mellan städerna, skulle vara nice Ja d hade vatt fett men oxå att man ska kunna lifta me nån annan typ om ens bil sprängts i öknen o så kommer en bil som man liftar med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Då hade det väl varit roligare att slänga ut han som ägde bilen och sen komma tillbaka så har han dött av törst...han hade blivit ett skelett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Då hade det väl varit roligare att slänga ut han som ägde bilen och sen komma tillbaka så har han dött av törst...han hade blivit ett skelett... Om det skulle vart så, så hade ju grafikmotorn fått hålla reda på tusentals eller snarare tiotusentals olika personer i staden, om vilket tillstånd dom är i, vad dom har gjort mm Läskiga systemkrav:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jo men nu menade jag som ett roligt inslag på just öken delen...där lär det väl knappast vara tiotusentals människor som håller till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts