infernus Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) Varför skulle du låsa tråden jag skrev förr funnylina eller vad du nu hette!? Nu blev jag ju tvungen att göra en ny topic... Och ja, jag har Pmat Krax men han svarar aldrig och detta är det enda sättet att få tag i hans msn. (Mkt viktigt) Så krax kan du PMa din mejl eller har nån annan den? För Krax du vill väl fortfarande hosta? Denna topic är för er som endast vet vem Krax är eller för Krax själv. Redigerad 27 maj, 2004 av infernus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) MEN SNÄLLA NÅN! *Reported* Redigerad 27 maj, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Men vad är det för fel Curly? Varför måste du gå in på denna topic om du inte bryr dig? Detta är en Off-topic avdelning, detta är ett off-topic meddelande. Jag vet att jag kan PMa honom men han svarar aldrig så detta är det enda sättet att fråga honom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) Nej, det här är en onödig tråd. Hur skulle det se ut om alla som ville varandra nånting skrev en tråd? Som när jag frågade Arman om en film så startade jag fanimej inte en topic utan skickade ett PM, han svarade inte direkt, skapade jag en tråd för det? Nej, jag väntade i lugn och ro på att få svar på mitt PM. Fast än jag ville ha svaret snabbt. Redigerad 27 maj, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Rickard.ekman@nmkgokart.nu hitta den nån stans på forumet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Rickard.ekman@nmkgokart.nu hitta den nån stans på forumet.. Det är ju den som är "hackad" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 jaså! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Varför ska du låsa tråden funnylina eller vad du nu hette!? Nu blev jag ju tvungen att göra en ny topic... Och ja, jag har Pmat Krax men han svarar aldrig och detta är det enda sättet att få tag i hans msn. (Mkt viktigt) Så krax kan du PMa din mejl eller har nån annan den? För Krax du vill väl fortfarande hosta? Men är du helt jävla dum i huvudet? Han skrev klart och tydligt att han har blivit hackad, och har ingen ny, antagligen, för då borde folk veta.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) jamen nu har han aldrig svarat och kommer antagligen inte att svara heller... Han var ju för fan inne å skrev på min topic sist men såklart skulle nån låsa den... Hoggert, när i helvete har han sagt det? Det han sa i min tidigare topic var typ att han hatade den som hackade han. Redigerad 27 maj, 2004 av infernus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Ta en till titt då, det står att han har blivit hackad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nää menar du det!? menar du att han har blivit hackad!? VA!? VA!? Hoggert, du är fan s***d; Det var ju för fan jag som startade den förra topicen av just den anledningen att han har blivit hackad och jag behöver hans nya msn... Fattar du eller ska jag ta det i teckenspråk oxå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nää menar du det!? menar du att han har blivit hackad!? VA!? VA!? Hoggert, du är fan s***d; Det var ju för fan jag som startade den förra topicen av just den anledningen att han har blivit hackad och jag behöver hans nya msn... Fattar du eller ska jag ta det i teckenspråk oxå? Nej hoggert e inte s***d. Varför vill du ha hans nya msn?? om det är så vikigt så om han får en ny msn så tror jag han addar dig . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nej kanske han inte kommer ihåg det... Han kanske inte vet om min msn! Och han kanske inte vet vad jag heter på detta forum heller... Ber om ursäkt för mitt beteende men jag är på dåligt humör idag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nej kanske han inte kommer ihåg det... Han kanske inte vet om min msn! Och han kanske inte vet vad jag heter på detta forum heller... Ber om ursäkt för mitt beteende men jag är på dåligt humör idag... Men du behöver inte skapa en nu tråd för det. Ingen vet vad hans nya e eftersom han inte har en eller ingen vet så ja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 känner att infernus kommer få en varning snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Men hur många gånger ska jag behöva säga er det här? NI behöver inte bry er om denna topic.. Jag väntar tills Krax har sett den. Det är det enda sättet jag kan få tag i han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) Skicka en jävla mail. punkt? Don't feed the trolls. Redigerad 27 maj, 2004 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 infernus har mens, det är nog lingonveckan nu Nej men kan ju alltid leta upp hans LUNAR! så kanske den finns där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) the-copy; Jaha, va bra, då kan du ge mig hans mejl adress då? EvilOL; Tack, det har jag inte tänkt på... Redigerad 27 maj, 2004 av infernus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 the-copy; Jaha, va bra, då kan du ge mig hans mejl adress då? EvilOL; Tack, det har jag inte tänkt på... Visst, här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts