Henkibojj Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) mm, men som folk sagt hittills, sökmotorn här är inte så bra, faktiskt. För att få relevanta resultat måste man komma ihåg en precis, exakt fras i den topic man letar efter, annars kommer man få hundratusentls dåliga träffar. Men just den här topicen handlar ju om ett bildprogram, som redan lagts upp. Jag skulle själv leta reda på "Screenshots | Ett lättare sätt..."-topicen för ett tag sen, och det för jädra jobbigt att hitta den... det var lättare att bläddra bakåtbakåtbakåtbakåt för att hitta programmet, än att söka på motorn på vår pittoreska sajt. (och bara för att retas med mig själv och avreagera mig: ) Redigerad 29 maj, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Här vill jag stanna, här vill jag bo! Där alla är schysta, som jag nog ska tro! Sidan om bara GTA, det är här som jag mår bra! SJÄLVKLART S`TANNAR JAG HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts