Stuaswift Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 vilket program skulle man ha för att kunna ta bilder från gta vc? går såklart o ta även från adra sepl också kan nån länka till den filen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Fraps, men annars går det lika bra med Print Screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 tack arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 tack arvid var hamnar bilderna när man tagit dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 förmodligen i katalogen där du lagt programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 det la sig bara på skrivbordet??? det fanns något annat program också kommer ej ihåg vilket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jaha!!! Har du gjort en mod eller nåt, Kebabdrullen??? Menar inget ont, bara skojar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jaha!!! Har du gjort en mod eller nåt, Kebabdrullen??? Menar inget ont, bara skojar!!! nej men ville ta några "roliga" bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Man kör med Print Screen-Knappen. Sen öppnar du något bildhanteringsprogram, exempel paint och trycker: Ctrl+v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Man kör med Print Screen-Knappen. Sen öppnar du något bildhanteringsprogram, exempel paint och trycker: Ctrl+v Lr så kör man med fraps och kan ta flera bilder eftgervarandra och dom sparas. Du kebab jag tror man typ kan kolla var dom hamnar om man öppnar fraps. Har för mig att man kunde välja mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Undra sa flundra hur många såna här trådar det har skapats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Undra sa flundra hur många såna här trådar det har skapats... du förstår väll att jag vet det men orka leta Hultan får gärna låsa den här fast jag vill bara ha hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Hypersnap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 du förstår väll att jag vet det men orka leta Hultan får gärna låsa den här fast jag vill bara ha hjälp.. Bara för att du inte "orkar" använda såkfunktionen så ska väll inte vi behöva dras med ännu en liten rookieGTAare som kommer och frågar samma fråga som har ställts 40 gånger om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 taskig. Jag gillar inte heller sökmotorn här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 taskig. Jag gillar inte heller sökmotorn här. Okej, jag tog väll i lite! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Bara för att du inte "orkar" använda såkfunktionen så ska väll inte vi behöva dras med ännu en liten rookieGTAare som kommer och frågar samma fråga som har ställts 40 gånger om... okej jag e lite slö..peace fast måste få hämnas på ett litet sätt: vem var det som startade "musik text" topicen o skrev att det fanns ´fler men men peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) okej jag e lite slö..peace fast måste få hämnas på ett litet sätt: vem var det som startade "musik text" topicen o skrev att det fanns ´fler men men peace Jag! Haha! Anledning - eftersom jag inte ville dra upp någon gammal tråd! Jag tänkte ju inte bara kolla...haha! Där fick du till den! Peace Obie... Redigerad 29 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) Bara för att du inte "orkar" använda såkfunktionen så ska väll inte vi behöva dras med ännu en liten rookieGTAare som kommer och frågar samma fråga som har ställts 40 gånger om... ojojoj, vad rätt man kan ha. stöter alltför ofta på folk *HOSTluddeeHOST*här på gtasajten som drar upp trådar som det frågas om trettio gånger i veckan, exempelvis "hur får man tag i huntern?", "vad får man efter 100%?", eller superonödiga startade topics om t. ex "jag har hört att man kan ha ett supervapen - minigun!!" (:!!! <-- smileyn jag hatar här på detta forum... det där med minigunen är ingen riktig topic, och den är åtminstone inte gjord av luddee, men jag hatar rookie-inlägg med den där smileyn... Redigerad 29 maj, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 ojojoj, vad rätt man kan ha. stöter alltför ofta på folk *HOSTluddeeHOST*här på gtasajten som drar upp trådar som det frågas om trettio gånger i veckan, exempelvis "hur får man tag i huntern?", "vad får man efter 100%?", eller superonödiga startade topics om t. ex "jag har hört att man kan ha ett supervapen - minigun!!" (:!!! <-- smileyn jag hatar här på detta forum... det där med minigunen är ingen riktig topic, och den är åtminstone inte gjord av luddee, men jag hatar rookie-inlägg med den där smileyn... Haha, true! Men denna grej visade ju sig vara en helt annan grej - lathet...någonting jag har full förståelse för! Ett annat plus är ju att KebabRullen kommer att stanna här på forumet, inte bara droppar en post med hundratals w00tsmilisar och sedan sticker iväg till något skitforum som tillåter sån skit och skiter fullständigt i att återkomma till vårat lilla pittoreska forum (fast tack vare alla biatches som kommer och blir one-day medlemmar och skapar topicar som bara folk med lågt IQ finner intressanta så finns det nu över 5000 medlammar, och knappt några av dom aktiva...inte så pittoreskt längre, eh?). Eller hur Obie (mer känd som kebabrullen...)? Du kommer att stanna, visst? Må bra allihopa, tänk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts