Graul Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) okej nu e jag glad för jag har lyckats klura ut hur man gör i zmodeler men en sak (minst) vet jag inte... får faces överlappa varandra om man ska göra en bil eller måste dom ligga kant-i-kant då blir det ju skitjobbigt (ingen har iofs sagt att det är lätt att jobba i zmod men men...) Redigerad 27 maj, 2004 av Graul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 kan ingen hjälpa mig... snälla:'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Har läst någonstans att man inte ska göra det, men är inte helt säker. Det kanske går ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Man kan överlappa faces men det blir alldrig bra (men jag har för mig att tidigare versioner a zmod inte tillåter det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 på den nya versonen går det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 men blir det något fel i spelet eller nåt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts