Jump to content

Gillar ni True Crime?

Grötmannen
 Share

Vad tycker ni om true crime?  

158 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 3 months later...

Asså jag kom bara till det uppdraget där man ska slåss mot en Korean på taket. jag tyckte att spelet va så tråkigt så att jag lämmna tillbaka det. Men min kompis sa att man slåss mot en drake. stämmer det. ni skriver ju att det finns Zombier också. skulle nån vilja berätta lite asv storyn som gör så att det kommer drakar och monster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså jag kom bara till det uppdraget där man ska slåss mot en Korean på taket. jag tyckte att spelet va så tråkigt så att jag lämmna tillbaka det. Men min kompis sa att man slåss mot en drake. stämmer det. ni skriver ju att det finns Zombier också. skulle nån vilja berätta lite asv storyn som gör så att det kommer drakar och monster.

Ja, man slåss mot en drake.

Det är att man ska avslöja någon, och då går man ner underjorden, också kommer det sånna där konstiga varelser. Kommer inte ihåg exakt, eftersom det var längesen jag klarade det.

Måste gå emot strömmen och säga att spelet är ganska bra faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en kompis satt i hanshusvagn och spelade True Crime, det var hans spel.

Jag satte på New Game och sattemig o spelade med lite av hans hjälp.

Men fy fan rent ut sagt va trist de va, första uppdraget var roligt, men näör jag märkte att man skulle göra exakt likadant igen så tröttnade jag o slutade spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...