Stora_tomtefar Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det finns väl inga monster eller zombies i T.C?? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jo Har jag aldrig hört/sett Passar verkligen inte in i sånna fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 True crime är ett skit spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Har aldrig spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Har heller aldrig spelat det, Vote: har aldrig spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Om man jämför med gta så är det inget vidare. Men det är ändå ett hyfsat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Om man jämför med gta så är det inget vidare. Men det är ändå ett hyfsat spel. Vad som helst kan bli bra om man jämför det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Bara en sak att säga om det spelet.........SKIT! 1:Kass grafik 2:Ingen bra känsla 3:Uppdragen suger 4:Suger ännu mer 5:"Trodde" det var nintendo 8bit Jag tycker likadant som du, jag vlev väldigt besviken på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Asså jag kom bara till det uppdraget där man ska slåss mot en Korean på taket. jag tyckte att spelet va så tråkigt så att jag lämmna tillbaka det. Men min kompis sa att man slåss mot en drake. stämmer det. ni skriver ju att det finns Zombier också. skulle nån vilja berätta lite asv storyn som gör så att det kommer drakar och monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Asså jag kom bara till det uppdraget där man ska slåss mot en Korean på taket. jag tyckte att spelet va så tråkigt så att jag lämmna tillbaka det. Men min kompis sa att man slåss mot en drake. stämmer det. ni skriver ju att det finns Zombier också. skulle nån vilja berätta lite asv storyn som gör så att det kommer drakar och monster. Ja, man slåss mot en drake. Det är att man ska avslöja någon, och då går man ner underjorden, också kommer det sånna där konstiga varelser. Kommer inte ihåg exakt, eftersom det var längesen jag klarade det. Måste gå emot strömmen och säga att spelet är ganska bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Sämsta gta-klon nånsin. Suger så in i helvetes mycket Redigerad 17 juli, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 E väl ett rätt så okej spel. Man tröttnar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 [vote:DET ÄR SÄMRE ÄN "HUNGRIGA IGELKOTTAR" TILL MAC!!! hungriga igelkottar e ju as kuul ju(när man har tråkigt) och true crime e fult och det inne håller ZOMBIES det söööög stern hårt när man upptäckte det fy fan vad fult det var asså men det var gangska kul i början (de 23 första minutrarna asså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag och en kompis satt i hanshusvagn och spelade True Crime, det var hans spel. Jag satte på New Game och sattemig o spelade med lite av hans hjälp. Men fy fan rent ut sagt va trist de va, första uppdraget var roligt, men näör jag märkte att man skulle göra exakt likadant igen så tröttnade jag o slutade spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hatar den där Zombien i köket!!! Jag tyckte den var ganska enkel... Den hade USEL defense! Usel defense = lätt motståndare (:!!! Men visst tålde han mycktet, det gjorde han.... Hatar delen senare i spelet, då man ska mucka med zombier med vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts