Jump to content

Gillar ni True Crime?

Grötmannen
 Share

Vad tycker ni om true crime?  

158 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ganska snyggt och jävligt stort.. tror ja, man utnyttjar ju inte hela kartan under alla uppdrag. Saken hör till det att jag ogillar starkt fight'em up spel såsom Tekken och Mortal Combat. Och, för ni som har spelat det, är det jävligt mycket sådana fajter. Jag håller med att uppdragen är desamma och det är inte alls mycket variation eller frihet. Det kommer (kan något spel?) aldrig att kunna mäta sig med GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JAg tycker inte att det är USELT, men det kunde ha blivit långt bättre.

Manuellt sikte, kunna bära flera vapen samtidigt, bättre variation på fordonen, samt att bilarna skulle blänka skulle ha gjort spelet mycket bättre. Samt att det skulle finnas människor i parkerna, och att polisen skulle följa efter dig var du än kör (Istället för att man ska kunna köra in på en villas trädgår, och kunna känna sig säker att polisen aldrig kommer åt dig)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg tycker inte att det är USELT, men det kunde ha blivit långt bättre.

Manuellt sikte, kunna bära flera vapen samtidigt, bättre variation på fordonen, samt att bilarna skulle blänka skulle ha gjort spelet mycket bättre. Samt att det skulle finnas människor i parkerna, och att polisen skulle följa efter dig var du än kör (Istället för att man ska kunna köra in på en villas trädgår, och kunna känna sig säker att polisen aldrig kommer åt dig)

Haha, ja. AI:n på poliserna är ju inte den bästa. En till sak som stör mig med snutarna (speciellt SWAT) är att, precis som i gta, ploppar snutbilar upp från ingenstans. Har man SWAT efter sig och åker in på en bakgård kan det plötsligt stå en SWATbil bakom dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Cyper

True Crime är ett roligt spel då det gäller uppdragen, annars är det smutsig skit. Har aldrig spelar ett spel med så idiotiska buggar, tex om man hoppar i en trappa flyger man ca 60 meter och bilen snurrar runt så fort i luften så den sprängs. Om man går in i en gränd på ett uppdrag så ser man soptunor,lådor,bilar och massa annat där. När uppdraget är klart försvinner alla saker där.Vattnet i spelet är inte vatten utan en teleport, går man i vattnet blir det vit för skärmen och man pluppar. Spelet har vissa så kallade ''gränser'' på stranden tex går man en bit ut på den och står still i några sekunder ''pluppar'' gubben till trotoaren. Detta finns förmodligen för att man kan fastna på många ställen. Husen är ochså overkligt byggda. Att sparka sönder murar är ochså en dålig sak, bilarna är samma hella tiden och ambulanser,brandbilar och polisbilar ser man nästan aldrig. Skotten i spelet kan man se villket är overkligt. Det finns inte en enda byggnad att gå in i, och man tröttnar ganska fort att lösa dom olika broten på gatorna. Bilarna har ryckig styrning och man får en mycket ovärklig kännsla då man kör dom. Vi säger att du hittat en bil i spelet som du gillar, sen hittar du ännu en till som du vill ha, du kan ''spara'' en enda bil! Staden förändras inte så mycket vart du än är, allt känns likadant. Första gången när jag såg som där zombizera blev jag chockad.Skjuta zombies är inget för mig, och när man är i underjorden och sljuter ''eldklumpar'' påminner det lite om Action Äventyr med Herkules! True Crime Street Of L.A är ett av dom sämsta spelen som jag har spelat! Skriver som jag skrev fråb början ''Det enda som är bra är storyn!'' En sak som jag inte förstår att Game Reactor skrev på första sidan i deras spel tidning för nåt år sen (innan spelet hadde kommit ut): True Crime Street Of L.A.''Vi reste till L.A. och träffade teamet bakom Activisions GTA-DÖDARE.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...