Jump to content

Gillar ni True Crime?

Grötmannen
 Share

Vad tycker ni om true crime?  

158 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

nä han sa oh my ankels you are so strong! Dessutom så är de väl en HAN får jag hoppas. Ser ut som en apa, jag hade också problem med det där. Nu dödar jag alla såna typer när jag ser dom på gatan...skiter i Bad Cop, har ändå Good Cop 20+

:D

Jag skjuter alla jag ser. Jag har ändå Good cop 120+ (:!!!:)

EDIT: Jag sålde True crime i Lördags och köpte Soul calibur2 istället :D

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Vote: DET ÄR SÄMRE ÄN "HUNGRIGA IGELKOTTAR" TILL MAC!!!

Jag har aldrig lirat "HUNGRIGA IGELKOTTAR" men jag antar att det är ett väldigt dåligt spel fast inte sämre än True Crime för det va nog bland det sämsta spelet jag har testat.

Hade sett fram mot det ett bra tag och köpte det så fort det kom till PC, spelade i ca 1 timme sen avinstallerade jag skiten.

Vart även ganska sugen på att bryta av skivorna men det blev aldrig så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Vote: Har aldrig spelat det.

Men jag har tänkt köpa det till PC. Är det värt att köpa?

Edit: Min 200:de post!

Testade det hos en kompis...

True Crime = Skit spel alldeles för tv spels aktigt... :wacko:

Inte en chans i världen att det är värt att köpa.......(Inte ens värt att få det gratis..... )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det är rätt uselt, men har inte mage säga det eftersom jag fick det av min mor i julklapp... Det är så enformigt, och man har ingen som helst frihet.. till viss del har man det, men inte till den grad så det är underhållande...

Till spelets försvar kan det sägas att det är en stor stad och.... ja... människomodellerna är snygga... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Jag gillade att cruisa och köra streetuppdrag men eftersom dom flesta streetuppdrag var tråkiga och enformiga (om det var nån kidnappare så var det samma färg på bilen HELA tiden). Men jag gillade det tills jag kom till nåt uppdrag där man trillar ner i cloaken... och det kommer massa zombies och skit... Jag hatar spel där det är en ÄKTA stad och så och sedan kommer det inte massa monster...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade att cruisa och köra streetuppdrag men eftersom dom flesta streetuppdrag var tråkiga och enformiga (om det var nån kidnappare så var det samma färg på bilen HELA tiden). Men jag gillade det tills jag kom till nåt uppdrag där man trillar ner i cloaken... och det kommer massa zombies och skit... Jag hatar spel där det är en ÄKTA stad och så och sedan kommer det inte massa monster...

Jajustja, zombietjafset. Det var väll just innan drakarna och demonerna?

Isånnafall var det då man började deppa lite om att ett bra spel har gått i graven och bara blivit kul till en viss del...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor