dog Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 skit spel wOOOOrd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 (redigerad) nä han sa oh my ankels you are so strong! Dessutom så är de väl en HAN får jag hoppas. Ser ut som en apa, jag hade också problem med det där. Nu dödar jag alla såna typer när jag ser dom på gatan...skiter i Bad Cop, har ändå Good Cop 20+ Jag skjuter alla jag ser. Jag har ändå Good cop 120+ (:!!! EDIT: Jag sålde True crime i Lördags och köpte Soul calibur2 istället Redigerad 10 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Vote: Annat HUNGRIGA IGELKOTTAR till mac är bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 (redigerad) Vote: Har aldrig spelat det. Men jag har tänkt köpa det till PC. Är det värt att köpa? Edit: Min 200:de post! Redigerad 10 juni, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 vote:detta spel suger. tröttnade vid den där zombien som man måste få in i elden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 är det värkligen värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Om du har GC och gillar GTA är det okey, men annars finns typ GTA och Driv3r till dom andra formaten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Om du har GC och gillar GTA är det okey, men annars finns typ GTA och Driv3r till dom andra formaten värför just gaycube? Det finns till PC, Xbox, Ps2 också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Vote: DET ÄR SÄMRE ÄN "HUNGRIGA IGELKOTTAR" TILL MAC!!! Jag har aldrig lirat "HUNGRIGA IGELKOTTAR" men jag antar att det är ett väldigt dåligt spel fast inte sämre än True Crime för det va nog bland det sämsta spelet jag har testat. Hade sett fram mot det ett bra tag och köpte det så fort det kom till PC, spelade i ca 1 timme sen avinstallerade jag skiten. Vart även ganska sugen på att bryta av skivorna men det blev aldrig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_adde Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 världens sämsta spel. om man vill slås med folk köp teken4! ja vill skjuta slöseri med pengar jävla chines jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Gta_adde: "slöseri med pengar jävla chines jävel" du kanske ska lugna ner dig eller ta ett par tabletter innan du skriver posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 bläää inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Gta_adde: "slöseri med pengar jävla chines jävel" du kanske ska lugna ner dig eller ta ett par tabletter innan du skriver posten ...eller tänka över ditt sätt att prata/skriva om folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Vote: Har aldrig spelat det. Men jag har tänkt köpa det till PC. Är det värt att köpa? Edit: Min 200:de post! Testade det hos en kompis... True Crime = Skit spel alldeles för tv spels aktigt... Inte en chans i världen att det är värt att köpa.......(Inte ens värt att få det gratis..... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 Tycker att det är rätt uselt, men har inte mage säga det eftersom jag fick det av min mor i julklapp... Det är så enformigt, och man har ingen som helst frihet.. till viss del har man det, men inte till den grad så det är underhållande... Till spelets försvar kan det sägas att det är en stor stad och.... ja... människomodellerna är snygga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 jävla skitspel (:!!! demoner o allt ja la ner för 890548670498673+215486 år sen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det hade kunnat bli mycket bättre. hela spelet förstörs när det kommer massa drakar och demoner(jag skojar inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 det hade kunnat bli mycket bättre. hela spelet förstörs när det kommer massa drakar och demoner(jag skojar inte) Joo, det försörde verkligen spellusten, spelkänslan och realismen (jag skojar inte heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag gillade att cruisa och köra streetuppdrag men eftersom dom flesta streetuppdrag var tråkiga och enformiga (om det var nån kidnappare så var det samma färg på bilen HELA tiden). Men jag gillade det tills jag kom till nåt uppdrag där man trillar ner i cloaken... och det kommer massa zombies och skit... Jag hatar spel där det är en ÄKTA stad och så och sedan kommer det inte massa monster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag gillade att cruisa och köra streetuppdrag men eftersom dom flesta streetuppdrag var tråkiga och enformiga (om det var nån kidnappare så var det samma färg på bilen HELA tiden). Men jag gillade det tills jag kom till nåt uppdrag där man trillar ner i cloaken... och det kommer massa zombies och skit... Jag hatar spel där det är en ÄKTA stad och så och sedan kommer det inte massa monster... Jajustja, zombietjafset. Det var väll just innan drakarna och demonerna? Isånnafall var det då man började deppa lite om att ett bra spel har gått i graven och bara blivit kul till en viss del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts