Jump to content

Gillar ni True Crime?

Grötmannen
 Share

Vad tycker ni om true crime?  

158 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tröttnade efter typ halva spelet, då har jag kört 30 slagsmåls uppdrag, 20 flykter (i bil), 30 gånger har jag behövt åka 15 mil för att komma dit jag ska, jag har smugit mig in på ställen 10 gånger, jag har skjutit på folk(i uppdrag) nåra gånger, jag har inte sett nåt hus man kan gå in i (förutom på uppdragen), jag har dödat ca 5 milljoner människor(utanför uppdragen), och ingen har skjutit på mig ett skit utan alla bara blir slaktade, åsså nåt mer jag har gjort en jävla massa som jag glömt bort!

=samma jävla typ av uppdrag hela tiden! med lite variation ibland

spelet borde vara bättre genomtänkt å jag hade gärna väntat längre för att det skulle va bättre istället för att slänga ut 500 på ingenting!

men vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Uppdragen var ok, men det var ganska trist att skjuta fotgängare så det är sämre än GTA. Ska skaffa action replay så att man kan autosikta på alla man ser!!!

Köpte det typ bara för att det är det enda GTA-aktiga spelet till GC!!!

Har beställt Tony Hawk's underground bara för att kunna köra hur man vill med bilar.

Och för baneditorerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör som jag alltid har gjort. Spelar tills jag fastnar, vid det här fallet när man ska möta bossen på High Rise Terror grejen, sen lägger jag ifrån mig spelet och plockar upp det efter en månad. Hyffsat spel...

LoL Genralen är ju ingenting därimot på det 3dje slutet så är han svårare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote:Man tröttnar ju eftersom det bara är samma uppdrag alltid

man tröttnar ju på uppdragen eftersom dom e likadana, hela tiden eldstrider slagsmål eller flykt uppdrag, plus att det inte finns nått freeride....

dessutom e det så himla lätt...jag klarade det samma dag som när jag fick det <_<:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Hyfsat bra.

Ett medelmåttigt spel som försöker förbättra GTA-genrén, men detta funkar inte riktigt bra. Har dock inte spelar detta spel på konsoll så det är PC-versionen jag beskriver. En sammanfattning: Usel kontroll, frustrerande kamera, repetiva uppdrag, uselt formad HUD och fjantiga röster. Inte så bra så att säga. Det ända positiva är att det är kul ett tag och att grafiken är hyfsad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor