Grötmannen Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag tröttnade efter typ halva spelet, då har jag kört 30 slagsmåls uppdrag, 20 flykter (i bil), 30 gånger har jag behövt åka 15 mil för att komma dit jag ska, jag har smugit mig in på ställen 10 gånger, jag har skjutit på folk(i uppdrag) nåra gånger, jag har inte sett nåt hus man kan gå in i (förutom på uppdragen), jag har dödat ca 5 milljoner människor(utanför uppdragen), och ingen har skjutit på mig ett skit utan alla bara blir slaktade, åsså nåt mer jag har gjort en jävla massa som jag glömt bort! =samma jävla typ av uppdrag hela tiden! med lite variation ibland spelet borde vara bättre genomtänkt å jag hade gärna väntat längre för att det skulle va bättre istället för att slänga ut 500 på ingenting! men vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Uppdragen var ok, men det var ganska trist att skjuta fotgängare så det är sämre än GTA. Ska skaffa action replay så att man kan autosikta på alla man ser!!! Köpte det typ bara för att det är det enda GTA-aktiga spelet till GC!!! Har beställt Tony Hawk's underground bara för att kunna köra hur man vill med bilar. Och för baneditorerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Vote: hyffsat spel Kort, dålig portning från konsoll > PC, mycket repetition, samma uppdrag... Ja ni förstår nog... Men ändå, det har en plats i mitt hjärta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Vote: annat Jag älksar true crime men banan e ju för stor och det ser ju typ likadant ut överallt annars är allt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 tröttnade ganska snabbt faktiskt. Samma uppdrag hela tiden. Och tråkigt landskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Håller med. Stan är enorm, men alla hus är ju likadanna. Finns inga kul ställen man lägger på minnet. Jag minns i stort sett bara motorvägen genom westwood, beverlyhills och motorvägen vid kusten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag tyckte det var kul en väldigt lång tid! Visst, uppdragen var ju ganska enformiga men oerhört undehållande! Speciellt High Rise Terror-episoden... Så därför faller min röst på Jag gillar att spela samma uppdrag hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Skjutuppdragen innomhus va kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 skit spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag gör som jag alltid har gjort. Spelar tills jag fastnar, vid det här fallet när man ska möta bossen på High Rise Terror grejen, sen lägger jag ifrån mig spelet och plockar upp det efter en månad. Hyffsat spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jag gör som jag alltid har gjort. Spelar tills jag fastnar, vid det här fallet när man ska möta bossen på High Rise Terror grejen, sen lägger jag ifrån mig spelet och plockar upp det efter en månad. Hyffsat spel... LoL Genralen är ju ingenting därimot på det 3dje slutet så är han svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Generalen är jävligt lätt på både High Rise Terror och sista uppdraget. Bara man tränat några gånger och gått på karateklubbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vote : DET ÄR SÄMRE ÄN "HUNGRIGA IGELKOTTAR" TILL MAC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Vote:Man tröttnar ju eftersom det bara är samma uppdrag alltid man tröttnar ju på uppdragen eftersom dom e likadana, hela tiden eldstrider slagsmål eller flykt uppdrag, plus att det inte finns nått freeride.... dessutom e det så himla lätt...jag klarade det samma dag som när jag fick det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Det var för lätt, oftast! Men jag hade problem med fyllekärringen hon va as svår. som Mathilda Konkel i min klass. Men kärringen sa : Oh my anklers (eller va de va) are so strong. klarade henne efter 10 gånger! Men resten var för lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 nä han sa oh my ankels you are so strong! Dessutom så är de väl en HAN får jag hoppas. Ser ut som en apa, jag hade också problem med det där. Nu dödar jag alla såna typer när jag ser dom på gatan...skiter i Bad Cop, har ändå Good Cop 20+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Vote: Hyfsat bra. Ett medelmåttigt spel som försöker förbättra GTA-genrén, men detta funkar inte riktigt bra. Har dock inte spelar detta spel på konsoll så det är PC-versionen jag beskriver. En sammanfattning: Usel kontroll, frustrerande kamera, repetiva uppdrag, uselt formad HUD och fjantiga röster. Inte så bra så att säga. Det ända positiva är att det är kul ett tag och att grafiken är hyfsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Bara en sak att säga om det spelet.........SKIT! 1:Kass grafik 2:Ingen bra känsla 3:Uppdragen suger 4:Suger ännu mer 5:"Trodde" det var nintendo 8bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Det är bra att staden är som på riktigt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Hatar den där Zombien i köket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts