infernus Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nån som har Rickard Ekmans Msn? Han har tydligen blivit hackad eller så är han jävligt dampig... Förr hade han rickard.ekman@nmkgokart.nu, nån som vet vad han har nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nån som har Rickard Ekmans Msn? Han har tydligen blivit hackad eller så är han jävligt dampig... Förr hade han rickard.ekman@nmkgokart.nu, nån som vet vad han har nu? va?? krax har den msn:en ja? han e online? Lr va f*n pratar du om`? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Nån som har Rickard Ekmans Msn? Han har tydligen blivit hackad eller så är han jävligt dampig... Förr hade han rickard.ekman@nmkgokart.nu, nån som vet vad han har nu? Öhh Richard Ekman? Vem är det och varför skulle någon av oss ha hans MSN? Hmm... är det något viktigt du vill honom kan du ju ringa han.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 det är krax. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Det är Krax vi pratar om ja... Han heter typ <?php $txt="Kr4x"; echo $txt;?> åt mig på Msn å är helt cp... Säger bara "Sug kuk" eller "Käft jävla hora". Gurgel, heter Krax <?php $txt="Kr4x"; echo $txt;?> åt dig oxå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Det är Krax vi pratar om ja... Han heter typ <?php $txt="Kr4x"; echo $txt;?> åt mig på Msn å är helt cp... Säger bara "Sug kuk" eller "Käft jävla hora". Gurgel, heter Krax <?php $txt="Kr4x"; echo $txt;?> åt dig oxå? åt dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 åt dig? Ja, han säger allt möjlgt till mig... <?php $txt="Kr4x"; echo $txt;?> säger: jag är inte krax Ricee. [RiFscH] säger: men vart fan är Krax då? <?php $txt="Kr4x"; echo $txt;?> säger: jag hackade honom fatta Ricee. [RiFscH] säger: jo jag förstår men varför gjorde du det? <?php $txt="Kr4x"; echo $txt;?> säger: det är kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Haha, fucked up! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 den där jävla fittan hackade mig jag hatar fanimej honom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Okej, kul. Ehh... *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts