xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Och ordet gay stör dig alltså!?! han kanske är homofob? han har all rätt till att vara det precis som om alla andra har rätt till att vara hetero/homo/transsexuella etc. * On Topic * Om man kan köpa bilar och andra fordon, så e de ju skitbra, jag menar... du behöver jue inte köpa en om du inte vill... du kan ju laxa en om du så vill det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Och ordet gay stör dig alltså!?! nej!! men jag tänker på "GAY:San Andreas" och det stör mig.. XPisc: Nej jag är inte homofob! Har inte ett dugg imot bögar!! Redigerad 2 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 han kanske är homofob? han har all rätt till att vara det precis som om alla andra har rätt till att vara hetero/homo/transsexuella etc. * On Topic * Om man kan köpa bilar och andra fordon, så e de ju skitbra, jag menar... du behöver jue inte köpa en om du inte vill... du kan ju laxa en om du så vill det är du snurrig!? Jag sa aldrig att han vara homofob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Jag har inget imot bögar och stör mig inte på bögar heller och jag är inte homfob.. Nu släpper vi detta och återgår till Topic! Redigerad 2 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Theft Auto = Stjäla bilar ? Och Grand är ju stor. "Stora bilstölden" Om de skulle ta bort funktionen att stjäla bilar skulle GTA-känslan förstöras och aldrig komma tillbaka.. Grand Theft Auto= Grov bilstöld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 han kanske är homofob? han har all rätt till att vara det precis som om alla andra har rätt till att vara hetero/homo/transsexuella etc. * On Topic * Om man kan köpa bilar och andra fordon, så e de ju skitbra, jag menar... du behöver jue inte köpa en om du inte vill... du kan ju laxa en om du så vill det Ja gillar nte dom första GTA:na men att köpa bilar! GTA betyder att man snor bilar ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 GTA betyder att man snor bilar ffs! vem har sagt något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 vem har sagt något annat? Xpisc!!! han sa att man skulle kunna d! d pajar allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 ...och med den meningen bevisade du att du inte har någon känsla för språk... Everest - Det heter grand theft auto, det är inte så att R* har ändrat ordföljden bara för att det skulle låta bättre! Grand Theft Auto - Bilstöld på amerikanske, sluttjatat. inte har nan kannsla for sprak? for de forsta va de ett skammt, for att fa de att bokstavligt talat bli "stor/grov bil stold". for de andra kan jag min grammatik ytterligt bra, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts