Webbstudio Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) Visst är det kul att gå fram till en bil och rycka ut föraren och sen sätta sig själv framför ratten och köra iväg. Men jag tycker för att göra spelet så seriös som möjlig ska man även kunna köpa bilar, köpa en båt, ett stort flygplan osv. Jag menar hur seriöst skulle det vara ifall Al Capone gick fram till en bil och drog ut kille och sen körde iväg. Nej, ush nej! Ibland kanske! Men jag tycker att man ibland ska kunna få slippa olagligheterna. Jag menar ifall man är lönmördare och vill inte dra till sig uppmärksamhet varken bland polis eller civila då ska man väl inte ta en bil mitt framför ögonen på 50 pers! Det är min åsikt! Och klart ska inte R* ta bort funktion att kunna sno bilar! Nej nej! Bara lägg till en funktion då man kan köpa bilarna, i ett bilcenter! Men även råna! Eller vad tycker ni? Redigerad 27 maj, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Klart det hade varit kul att ha det lite mer realistiskt, men jag tror inte att man skulle åka och köpa en bild. Man orkar bara inte ta sig över hela stan med kommunala medel för att köpa en bil när man kan ta den senaste modellen på parkeringen utanför ditt hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Om biolarna man köote hade funktioner som "skottsäkra" eller liknande eller iaf hade speciell unik färg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Det blir för lite av det gamla goda GTA då! GTA-känslan måste finnas kvar! annars kan det lika gärna bara heta San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 jamen, men det kan ju finnas flera bil affärer i stan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Håller med till fullo! Kan man även leva lagligt... Om denna funktion kommer så borde man även kunna låsa bilar på olika ställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Och sen när man vill ta bilen så är den borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 jo det skulle vara kult om man kunde köpa bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 jag tycker det skulle vah skit grym om man kunde köpa bilar , flygplan , motorcyklar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Bara den gamla, hederliga stölden finns kvar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Nya sorts brott kunde ju exempelvis vara typ attentat mot V.I.P's..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Grand theft auto är ju slang för bilstöld så...hehe men visst skulle det vara roligt med lagliga alternativ oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 slang vet jag inte om det är..Är väl mer den rättsliga termen på ett brott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 slang vet jag inte om det är..Är väl mer den rättsliga termen på ett brott? Jajemen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Theft Auto = Stjäla bilar ? Och Grand är ju stor. "Stora bilstölden" Om de skulle ta bort funktionen att stjäla bilar skulle GTA-känslan förstöras och aldrig komma tillbaka.. Redigerad 2 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 de skulle ju make more sense om de hetter grand auto theft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 de skulle ju make more sense om de hetter grand auto theft Nej, GAT : San Andreas.. Man fattar ju, Grand Theft Auto låter bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 de skulle ju make more sense om de hetter grand auto theft ...och med den meningen bevisade du att du inte har någon känsla för språk... Everest - Det heter grand theft auto, det är inte så att R* har ändrat ordföljden bara för att det skulle låta bättre! Grand Theft Auto - Bilstöld på amerikanske, sluttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Nej, GAT : San Andreas.. Man fattar ju, Grand Theft Auto låter bättre.. GAT hade varit hämskt.. får mig att tänka på GAY när jag ser det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Och ordet gay stör dig alltså!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts