Xemtoth Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Finns det nån mod som gör att man kan sitta i passagerar sätet? utan att starta new game alltså...finns det? om nån vet skulle jag gärna vilja ha den, tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 tror inte att det går att göra UTAN att ändra i main, men jag har lärt mig att om man BYTER UT nått mot nått annat i main så kan man starta ett loadat game! så de är väl det du får göra om du vill ha dom loadade spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 det kan man väl fixa i handling.cfg... har en högerstyrd bil inlaggd o då sitter ju gubben på höger sida... denna borde det vara; (X) fSeatOffsetDistance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 det kan man väl fixa i handling.cfg... har en högerstyrd bil inlaggd o då sitter ju gubben på höger sida... denna borde det vara; (X) fSeatOffsetDistance men..jag menar så man inte behöver styra..man blir skuttsad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Går typ bara i MTA och då är det home iallafall för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Man kan bli skjutsad på NEW VICECITY 2004! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Man kan bli skjutsad på NEW VICECITY 2004! men är det säkert att installera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 den ändrar ju i main.scm ju... han ville ju inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 New Vice city??? Vad är det??? Var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 New Vice city??? Vad är det??? Var finns den??? gtamods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 skitsamma, jag kan ta detdär i handlingen med att sitta på ett annat säte och köra bilen..hur gör man det i VC car editor? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 i flags!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) i flags!! okej, tack! edit: skriver om jag får yttligare problem Redigerad 28 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts