xPisc Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nae... Eftersom att han säger att han INTE kommer att lägga upp nån så e de onödigt... då blir det bara spamm av dina inlägg o det är inte tillåtet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 men sug min! de e mina texturer han använder ( ?? ) klart jag vill se hur det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) jaha är du hans mamma eller? har jag inte rätt att tjata på vem jag vill kanske? Nej, det är "bossen" Skoja bara men vem* startade gta:SWE??, just det! *Bla. GTA Freak Ånej, jag har hittat en v70!! V70 (längst upp) Jag bara skojade, den ser ju ut som f*n Redigerad 21 augusti, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Nej, det är "bossen" Skoja bara men vem* startade gta:SWE??, just det! *Bla. GTA Freak Ånej, jag har hittat en v70!! V70 (längst upp) Jag bara skojade, den ser ju ut som f*n går de bra med arbetet eller är du klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Griimn: adda min MSN så kan du få se en bild Och själva bilen är snart klar, ska bara kolla hur många faces jag har på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 kan du inte skicka ett pm? för jag har inte msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 äh, släng hit en bild då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Börjar projektet bli klart snart? Vill gärna se hur bilden blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Ni kommer ju få se bilen på realesen ändå, dock ej på gtamods (endast med Gta:swe). Om jag gissar rätt så kommer denna bilen vara totalt bortglömd en vecka efter realesen... så det blir ingen bild till realese, kanske nån dag innan men inte nu. bilen är klar om ca nån vecka see ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Barracuda, ska du använda polisljudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Bara någon säger numret i audiofilen så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Bara någon säger numret i audiofilen så.. Det är sfx00028 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är bilen fortfarande på G??? I så fall kan du väl vara sjyst och adda den till GTA:Sweden när du är färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vad hände med bilen? någon som vet om han kanske har släppt bilen på nån annan sida? men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mixbox Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 essa lite nu vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts