CrAcKmAn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 "crackman" ska bara säga dig att man inte får snacka warez här. polisbilen blir klar om nån vecka eller så, just nu kan jag inte ta nån screen eftersom explorer.exe krånglar men det har hänt lite grejor med den det vill jag lova. Återkommer med screen! har jag snackat Warez?? ser iaf ingenstand där jag gjrot de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Försök lägga in det svenska polisljudet och sen skulle inte en screen sitta fel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Försök lägga in det svenska polisljudet och sen skulle inte en screen sitta fel heller PRESIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 barracuda lägg inga screens på nätet tills det helasläpps okej, jag fattar.. Crackman: Men ditt *cencur*, vad är crack om inte warez!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Får man se några screens på V70:n eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 okej, jag fattar.. Crackman: Men ditt *cencur*, vad är crack om inte warez!??? du crack är åxo knark!!!!! å cracks är lagliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 du crack är åxo knark!!!!! å cracks är lagliga 1. Cracks e lagliga för dom som inte orkar stoppa in CD skivor varje gång man vill spela ett spel! 2. Det är inte knark jag menar, så dum e ja inte! 3. Crack använde min bror och hans polare (20-årsåldern) som ett slang för "galen" eller "konstig". CrackMan valde jag bara för jag tyckte de lät bra! Tack för mig, inga komentarer tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 1. Cracks e lagliga för dom som inte orkar stoppa in CD skivor varje gång man vill spela ett spel! 2. Det är inte knark jag menar, så dum e ja inte! 3. Crack använde min bror och hans polare (20-årsåldern) som ett slang för "galen" eller "konstig". CrackMan valde jag bara för jag tyckte de lät bra! Tack för mig, inga komentarer tack! Crack brukar ofta användas av dom som laddat ner spelet ! o det e olagligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 men man får göra säkerhetskopior på spel å pogramvara men då MÅSTE man använda crack för att kunna spela spelen det gör iaf jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) ..men nu pratar vi inte mera om det, jag sa det pga jag trodde du inte visste det,OK Tillbaka till v70:n nån som ser nåt fel på detta eller? det vill inte funka i vc! EDIT: Det vid däckena är tillrättat Redigerad 18 augusti, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nej.... nån annan kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 barris, du e ju grym på det hära... har precis börjat lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Har du koll på hierkien? brukar spöka :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) min har rätt på dummys OCH hiarkin men funkar ändå inte :'( sjabbel sjabbel, screen på färdig texturerad nu!! Redigerad 18 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 min har rätt på dummys OCH hiarkin men funkar ändå inte :'( sjabbel sjabbel, screen på färdig texturerad nu!! e du trög han kommer inte lägga screens förrän det hela har släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 e du trög han kommer inte lägga screens förrän det hela har släppts Är det inte Barracudas bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 e du trög han kommer inte lägga screens förrän det hela har släppts tyst din tysk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Pr4yer mest omogen på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 e du trög han kommer inte lägga screens förrän det hela har släppts jaha är du hans mamma eller? har jag inte rätt att tjata på vem jag vill kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts