fr34k Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 verkar som du har problem med textureringen.. men annars GJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 kan du posta blueprintsen i en zip, ska testa göra en v70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Har någon här hört talas om Finjustering? Griimn: ok V70__Blueprints.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 ser mkt lovande ut .. ska bli kul att se hur den ser ut i slutändan.. bra jobbat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 i stället för att det skall stå nån kommun på bilen så borde det vara helt blankt. eller att det står vice city. (bilarna här i stan och lite var stans har ju börjat få blanka sidor. troligen för att dom skall kunna skicka dom till olika kommuner utan att det ser ut.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 maybe so Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 ska du använda svenska polisserinljudet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 WiboO Posted on Aug 13 2004, 16:19 ska du använda svenska polisserinljudet också? Det vore redigt bra om det han skulle kunna fixa in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Vet vad jag ska skriva på sidan nu, "Befälsbil" såg det på en snut bil igår Men, svenska sirener är inte att tänka på eftersom det är sådan liten skilldnad mellan dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 de blir fint, andvänder du mina texturer eller?? mer screens =) kul att kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Lägg av att hacka på honom!!! Den där bile är ju faktioskt ganska snygg!!! ingen har hackat på honom, alla försöker hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Vet vad jag ska skriva på sidan nu, "Befälsbil" såg det på en snut bil igår Men, svenska sirener är inte att tänka på eftersom det är sådan liten skilldnad mellan dem. är du skadad? inget illa menat alltså men! VC sirenen och Svenska polisljudssirenen är skillnad, hör sirenen här hela tiden, och den låter absolut inte som vc siren, fast det kanske är rätt svårt att få tag på det ljudet? Redigerad 14 augusti, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Här har vi en svensk polisbils siren ljud! DOWNLOAD HERE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Här har vi en svensk polisbils siren ljud! DOWNLOAD HERE ägt, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) ägt, tackar! Lär väl behöva den till "Grand Theft Auto : Sweden" ?? Fett o bli jagad med de ljudet bakom sig!! Redigerad 14 augusti, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jepp o de ska låta sviiinigt högt också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jepp o de ska låta sviiinigt högt också =) yeah....när blir ni klara med polisbilen och ljudet till den då? måste fan släppas snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 oh.. det är därför bilen inte funkar.. glömde sätta dit dummys för sirenen.. Få se nu ska göra om bilen ibak efter som den blev fel i uppbygnaden men det går mycket fort, men en sak jag alldrig tänkt på är att texturerna blir spegelvända på andra sidan :"> Angående länet så ska set vara malmö. det sa GTA freak iaf. Visar liten bild på bilen från lite mera håll än i förut, ska pröva lite med griimns texturer sedan men tvekar på hur det blir.. den som lever får se! Jaha det e du som håller på med den ja...när blir den klar dåå? vill se den klar! hehe, du lägger väl in svenskt sirenljud iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 "crackman" ska bara säga dig att man inte får snacka warez här. polisbilen blir klar om nån vecka eller så, just nu kan jag inte ta nån screen eftersom explorer.exe krånglar men det har hänt lite grejor med den det vill jag lova. Återkommer med screen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 "crackman" ska bara säga dig att man inte får snacka warez här. polisbilen blir klar om nån vecka eller så, just nu kan jag inte ta nån screen eftersom explorer.exe krånglar men det har hänt lite grejor med den det vill jag lova. Återkommer med screen! barracuda lägg inga screens på nätet tills det hgela släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts