greger.swe Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Barracuda om du behöver bilder till din snygga bil så finns det flera bra på www.polisman.com. Både på interiören och påfronten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 aah, va snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 aah, va snygg! tillbax och det går fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Barracuda om du behöver bilder till din snygga bil så finns det flera bra på www.polisman.com. Både på interiören och påfronten... Hittar då ingen på fronten, har den försvunnit, länka mig till en ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 du jag kan gå till polisstationen och ta lite bilder med min digital kamera om du vill ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 skuggan från bakspegeln kan man ta bort med photoshop... vet inte hur resultatet blir men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Pr4y3r: Tänk vad snutarna skulle tro om en när de ser att det står en unge utanför och tar kort på deras bilar, och sedan bort förklaringen att man ska gör bilen till ett spel.. ja tack Lunch: Kan du göra det åt mig, ärger inte photoshop? Redigerad 5 augusti, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 jag tycker att du ska dra o fota en riktig snutbil gärna hundratals kort på både bilen och eventuella snutar som dyker upp.. lär reta dom som fan kräv gärna att snutarna ska legitimera sig oxå om dom dyker upp.. det gillar dom INTE.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 jag tycker att du ska dra o fota en riktig snutbil gärna hundratals kort på både bilen och eventuella snutar som dyker upp.. lär reta dom som fan kräv gärna att snutarna ska legitimera sig oxå om dom dyker upp.. det gillar dom INTE.. Pr4y3r(igen): Jag missförstod visst lite, jag menar ja tack! ^MeTaNoLiC^ : Du borde allvarligt sluta med metanolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Pr4y3r(igen): Jag missförstod visst lite, jag menar ja tack! ^MeTaNoLiC^ : Du borde allvarligt sluta med metanolen barracuda nu ska vi jobba hårt så försök jobba snabbt. adda mig på msn gtafreakrrnu@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 har du jobbat nåt på den om du har det så kan man väl få se en bild...? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Pr4y3r: Tänk vad snutarna skulle tro om en när de ser att det står en unge utanför och tar kort på deras bilar, och sedan bort förklaringen att man ska gör bilen till ett spel.. nej tack Lunch: Kan du göra det åt mig, ärger inte photoshop? GTA dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Kan kanske denna hjälpa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Danke! förresten jag behöver en bild på polisbilen med nosen åt höger.. GTA freak: Jobba hårt, hur då? bara skojja när skall realesen vara föresten? Vet inte ens om bilen funkar i vc än??Får väl ta och jobba lite med den, fast det har blivit väldigt tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 fast det har blivit väldigt tråkigt.. haha, det e därför jag bara göra halva projekt men jag har inte tröttnat på plymouthen ... ......men pr4y3er skulle fixa den så den funkade men nu e han borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jävla otur, både för dig omej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Jag vet en sida var det finns massa olika sorters poliser, brandbilar, ambulanser och massa andra utryckningsfordon från sidan framifrån. Det är dock alla utryckningsfordon i uppsala län men de e skitsamma... Tryck på kategorierna "Brandförsvaret", "Ambulansen" och "Polisen". Där lär du hitta ett antal bilder! www.Utrycking-Uppsala.se Redigerad 5 augusti, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) håller på med en textur men måste veta vilket län den ska vara =) no reply = UPPSALA detta är sidan med uppsala på Redigerad 8 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 inget län! så det ska vara tomt annars om du måste lägg malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 stockholms eller norrköping län skulle vara kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts