Barracuda Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Börjat lite "smått" med att bygga upp en V70 som kommer att funka till Vice City.. Modden kommer att bli klar om nån månad eller nåt, men jag lovar inget, och det kan tänkas bli nån BETA om den blir fördröjd. Och så skulle jag behöva textur bilder, dvs framifrån, bakifrån osv. jag bara älskar volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Bra början! Har försökt själv en gång men det var så svårt med alla vinklar och så. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Har du möjligtvis kvar blue printsen framifrån o bakifrån? Liten oppdatering: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Ser lite platt ut.. annars GW.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Du kommer aldrig fixa det om du inte har blueprints fram och bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) inte så säker på om jag ska ha skador på bilen än (nej nej, jag ska inte slå på bilen ), får se om jag orkar göra det... (hoppas) @Stellhell: GW vad ä det? EDIT: Jämför den inte med speeders xc90 Den är bra... Redigerad 27 maj, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 GW - Good Work Men somsagt Du kommer aldrig fixa det om du inte har blueprints fram och bak Då blir bilen sånhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) Det kan inte vara sant!, inte ens suurland hade blueprints framifrån eller bakifrån :'( Edit: Kan det funka med denna? http://us.autos1.yimg.com/img.autos.yahoo....r_3_346x270.jpg Redigerad 27 maj, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Det är sånt man ska kolla innan man börjar modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) EDIT: Jämför den inte med speeders xc90 Den är bra... *mummel* Brist på blueprints... Redigerad 27 maj, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 *mummel* Brist på blueprints... Har du ju inte.. Fattar inte att ni ska börja göra en bil det fösta ni gör i zmod.. gör lite enkla saker först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Har du ju inte.. Hehe, bilderna har jag. Men dom är inte rätt utklippta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Har du möjligtvis kvar blue printsen framifrån o bakifrån? Liten oppdatering: Jag gjorde inte samma bil som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) det ser inte ut som att dörrarna blir öppningsbara :'( det behövs många fler faces om den ska se hyfsad ut i slutändan... Redigerad 27 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Lägg av att hacka på honom!!! Den där bile är ju faktioskt ganska snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Lägg av att hacka på honom!!! Den där bile är ju faktioskt ganska snygg!!! det är ingen som har hackat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) Jag vet är rätt så säker på att jag har sett fram och bak till V70N, ska genast börja leta! Edit: Bara till sidan och ovanifrån Redigerad 27 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag vet är rätt så säker på att jag har sett fram och bak till V70N, ska genast börja leta! Edit: Bara till sidan och ovanifrån Ladda upp den ovanifrån då, är du sjyst. Skulle troligen hjälpa honom rätt mycket!!! Kanske den sedan kan göras om till polisbilt till GTA:sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Padadapam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hmm.. inte så bra polyplacering där.. Tycker du ska läsa nån tut och börja om från början för det där ser inte bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts