Patrik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Spelade in en film, sen när jag startade filmen så stog det: "ETT OKÄNNT FEL UPPSTOD I WINDOWS MEDIA PLAYER"! vad ska jag göra så det funkar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Gör så här: först så skriver du i kör: cmd, sen så skriver du "execute dumbquestion@gtasajten.com/forum" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Gör så här: först så skriver du i kör: cmd, sen så skriver du "execute dumbquestion@gtasajten.com/forum" lol...det var nog exakt det svaret han ville ha BTW: Skriv lite mer detaljerat info.....det där är som att skriva: "hjälp!! Jag har fått en blåskärm!! Vad ska jag göra för att lösa problemet??" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Gör så här: först så skriver du i kör: cmd, sen så skriver du "execute dumbquestion@gtasajten.com/forum" start>kör>cmd>DEL root\gtasajten\forum\users\the-copy.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 start>kör>cmd>rm -rf root\gtasajten\forum\tykna-users\* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Start>Kör>cmd>Add reply>Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts