Onte Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vem i h*lvete orkar vänta till PC verisionen kommer. Själv kommer jag att köpa den till PS2 när det kommer ut och visst känns det lite onödigt för mig att redan börja dreggla över ett spel som kommer och ett halvår. Ni som har Pc kommer att få vänta i mer än ett år så jag råder er att springa och köpa ett PS2 snarast, för er egen skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Nödvändig topic..? Jo, det känns lite surt men jag tänker inte köpa PS2 (har inte råd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 vet hade inget att gör a så jag gjorde den iaf, men jag tycker trots allt detta är ett ämne att diskutera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 PS2 sucks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jga provade Vice och Gta3 på Ps2, Gaah! blir galen på jävla joystickarna! PC ska de va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 asså jag ahr inget emot PC, har själv både VC och LC påPC men jag tycker faktiskt att gta är skönst på ps2 och xbox,(ps2 framför allt efersom det ligger mig närmast hjärtat). Handkontrolerna e sköna och efter ha läst era små fina comments om ps2 skrattar jag åt att ni måste vänta i mer ön ett år på detta underbara spel muahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahaha -in your fucking face- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Ööh, har du hört talas om *** ***** *** ****? Jag satte dit stjärnor själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 men det måste kännas för jävligt att få vänta så länge och om ni tänker ladda ner det i förväg tycker jag ni sviker alla som gillar och har producerat GTA, men jag tror faktiskt bättre än så om mer och att ni förmodligen kommer att försöka att stå ut med längtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 köper inte en PS2 bara för ett spel skull... och ps2an suger också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Vem i h*lvete orkar vänta till PC verisionen kommer. Jag, dock med mycket möda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) säg hur en bra konsol är, spel gör sig olika bra på olika konsoler och hag tycker persinligen att man ska dömma en konsolt efter spelen än efter prestadnea. Därför är min PS2 mer värd äm min Xbox i mina ögon bra stavning Redigerad 27 maj, 2004 av Onte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 köper inte en PS2 bara för ett spel skull... och ps2an suger också! du ps2 suger inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 du ps2 suger inte braq stavning =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) ehhh jag stava inte fel det gjorde du det stavas bra hahaha nolla kommer och rättar folk fast dom inte skriver fel och så gör du det skälv Redigerad 27 maj, 2004 av _hedlund_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Om ja inte får det där spelet att spela snart blir ja galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 asså jag skulle skriva det på min egen men råkade göra det på din hahahahahahahhahaahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 asså jag skulle skriva det på min egen men råkade göra det på din hahahahahahahhahaahha ehhh??? dålig bortförklarning då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 vadå dålig, så var det. Jag e fasiken ny på det här forumet och vet ej riktigt hur alla knappar fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 du ps2 suger inte jo grafiken usel . processorn kass ja.. allt e kasst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Om ja inte får det där spelet att spela snart blir ja galen. hehe de gör jag med men du får ta och vänta för de kommer inte till svergie försn 22okt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts