WiboO Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Läste idag på en internet sida (ska fixa sidan senare min källa är ej inne på msn nu) att 50 Cent ska spela Carl Johnsons röst! va tror ni om de?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 tror inte det... för hans röst ser liksom inte ut att passa till CJ om man säger så men det hade varit coolt om det är sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Det finns redan en tråd om detta, och du ska inte alltid lita på dina MSN-kompisar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 okka vem sa att han var en msn kompis? Jag nämde bara att jag väntade på att han skulle komma in på msn, det betyder inte att jag inte är vän med honom på riktigt?? jag va med honom i skolan när vi hittade det IDAG! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Okej, då vet jag...toppen! Använd sökfunktionen nästa gång, det finns redan en topic om detta... Redigerad 26 maj, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hoppas bara att det inte är han.. Kan inte R* släpa in ett par negrer (inget illa menat ) som dom ser ute på stan och testa om dom är bra på röstskådespeleri så får den bästa göra rösten.. Orka en jävla kändis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 han kommer nog medverka i spelet men inte som main character ,...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 han kommer nog medverka i spelet men inte som main character ,...... det är nog mera troligt ja... typ som CJ's brorsa eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 är väl för att han blivit skjuten så jävla många gånger.. eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 eller för att alla tror att han är nån supergangster...hur fräckt är det att bli skjuten då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Läste idag på en internet sida (ska fixa sidan senare min källa är ej inne på msn nu) att 50 Cent ska spela Carl Johnsons röst! va tror ni om de?? Finns en tidigare tråd, snälla... skapa inte likadana trådar... Din källa verkar också osäker... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 eller för att alla tror att han är nån supergangster...hur fräckt är det att bli skjuten då? Håller med till 100%!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hoppas bara att det inte är han.. Kan inte R* släpa in ett par negrer (inget illa menat ) som dom ser ute på stan och testa om dom är bra på röstskådespeleri så får den bästa göra rösten.. Orka en jävla kändis Exakt! Skönast hade varit om Lorenz Tate (O'Dog i Menace II Sociaty (jo jag vet, mycket tjat om den filmen nu) skulle ha huvudroll! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Det är väl ganska troligt att 50 Cent ska medverka i SA. Har för mig att han själv har sagt det(På TRL om jag inte minns fel). Men förhoppningsvis blir det inte som Carl utan som någon biroll. Ännu bättre vore väl om R* tog sig i kragen och bytte ut 50 Cent mot Eminem! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts