Onte Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 jag tycker nån borde skapa en chatt om SA så man kunde snacka av sig lite......någon annan som håller med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) jag tycker nån borde skapa en chatt om SA så man kunde snacka av sig lite......någon annan som håller med? Kan man göra i IRC-kanalen. #gtasajten @ Q-net.. Redigerad 26 maj, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Onödigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Onödigt? jäkligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Qnet suger för övrigt, bara massa script och cs-spelare där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Qnet suger för övrigt, bara massa script och cs-spelare där cs-spelare? nää usch fy för, tur att jag aldrig håller till på såna ställen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Om ni nu tyckertråden är onödig? varöfr fortästta dkrivaoch hålla den vid liv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Om ni nu tyckertråden är onödig? varöfr fortästta dkrivaoch hålla den vid liv? Såna är forumiter, gillar att klaga på trådar som är onödiga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 In på mIRC om ni vill diskutera SA IRT. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts