NawID Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 amen hur lättlurad får man bli?? hade du trott maj om ja hade sagt att d kommer finnas aliens i SA? Du tror inte att han var ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Det är tyvär omöjligt med konkurs om inte nån person har stämt dom på allt dom äger, och de hade stått i alla tidningar tro mig så det ryktet är löjligt dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) Det går väl bra för R* nu? Edit*: Hoppas att det inte blir så..Jag måste erkänna att jag grät en skvätt när jag klarat ut mafia. :'( Vilket slut. Precis som Gudfadern.... :'( Redigerad 28 maj, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 asså jag skämtade bara, ingen som inser ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Kul skämt Tror jag skrattar på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 pfffh robotar o smyg-bögar ingen kan ju veta det eftresom det inte kommit ut än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Han sa att han pratat med en som har en kusin som jobbar på Rockstar, så det kan mycket väl vara sant, men jag hoppas själv att det inte är det. För övrigt är det inte säkert att de tog med det, det kan ha varit en idé som de inte använde i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 JAG kan garantera att det inte kommer innehålla robotar Eb smyg-bög här och kan jag dock ej garantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 JAG kan garantera att det inte kommer innehålla robotar Eb smyg-bög här och kan jag dock ej garantera hur kan du garantera det? kvitto!! kvitto!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 hur kan du garantera det? kvitto!! kvitto!! för att gta är inget spel där man är en robot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts