JohnnyH87 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Notera! Det här är bara ett rykte! Det sägsa att huvudpersonen blir mördad i slutet av spelet när man tror att allt är lungt, precis som i Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Var får du ryktet ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Någon jag chattade med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 vart sägs det det!!!!???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Någon som han chattade med.... hört ett lösare rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Så om mjag sa att GTA san andreas kommer ut till Pc i december så skulle du tro på det och göra en tråd om de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Någon jag chattade med. känner du killen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag hörde ett rykte om att huvudpersonen ska ha stringtrosor på sig... Det sa en kille på min msn! Väldigt säker källa, msn snubbe LOL... Kom tillbaka med info när det finns skrivet någonstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 de sägs att man skall kunna cruisa runt i staden precis som i Liberty City och Vice City då är de ju rätt omöjligt att snubben dör right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Inte så troligt, dels med tanke på den svaga källan och dels för att det skulle bryta ett mönster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Inte så troligt, dels med tanke på den svaga källan och dels för att det skulle bryta ett mönster... Yupp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 snack om att bryta mot GTA:s oskrivna regler om man skulle låta huvudpersonen dö, helt fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 om gubben skulle dö så skulle de v ar tråkigt! För då kan man inte fortsätta efter man klarat spelet som tex. polis uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 om gubben skulle dö så skulle de v ar tråkigt! För då kan man inte fortsätta efter man klarat spelet som tex. polis uppdrag.. Tänkte också på det, tror nog inte Carl dör i slutet, men vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 kul och sprida ryckten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 De e nog bara rykten, ja har hört att huvudpersonen är en robot, framstäld av ett företag som vill ta över jorden. RYKTE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Ja det är nog ett rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag hörde ett rykte om att huvudpersonen ska ha stringtrosor på sig... Det sa en kille på min msn! Väldigt säker källa, msn snubbe LOL... Kom tillbaka med info när det finns skrivet någonstans! amen hur lättlurad får man bli?? hade du trott maj om ja hade sagt att d kommer finnas aliens i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 jag har pratat ,med en kille från new york. han säger att rockstar e på väg mot konkurs och att det inte blir nåt nytt GTAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hur ska de kunna gå i konkurs? De har ju sålt så otroligt stora mängder utav gta-serien plus andra spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts