Jontez Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag kom till level 11 på militärhelikopter uppdragen. Hur långt ska man komma för att något ska hända? Och vad händer? Får man helikoptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag kom till level 11 på militärhelikopter uppdragen. Hur långt ska man komma för att något ska hända? Och vad händer? Får man helikoptern? När man har gjort nåra uppdrag får man 150 Armor. De ä bara å kämpa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Om du kommer till level 12 så får du 150 i armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jontez Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Hur gör man för att få helikoptern hem till sig? Om det nu går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jontez Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vafan. Nu hade jag klarat till level 15 och det stog att jag hade fått 150 i armor, sen när jag gåru helikoptern så står det att jag canclade uppdaraget så fick jag ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Du måste hitta armorn oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts