Jump to content

Angående statliga jobb

Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

I dag satt jag och spelade mitt kära vc ;)

så tänkte jag att jag kunde köra lite polis uppdrag för det är rätt kul i bland när man inte har något att göra. Så när jag skulle skjuta en brottsling, så såg en snut mig. Det är en tabbe, självklart sprang polisen efter mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I dag satt jag och spelade mitt kära vc ;)

så tänkte jag att jag kunde köra lite polis uppdrag för det är rätt kul i bland när man inte har något att göra. Så när jag skulle skjuta en brottsling, så såg en snut mig. Det är en tabbe, självklart sprang polisen efter mig.

Det är riktigt fult!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och konstigt ;) man borde få hjälp av poliseerna istället ;)

Joo!

Eller, det skulle utnytjas...

Edit: Eller, dom kanske fixar så att det finns en "polisens-tålamod-mätare", och och man dödar oskyldiga så fylls den sakta i...när den är full så blir det mission failed!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo!

Eller, det skulle utnytjas...

Edit: Eller, dom kanske fixar så att det finns en "polisens-tålamod-mätare", och och man dödar oskyldiga så fylls den sakta i...när den är full så blir det mission failed!

Ingen dum idé!

hoppas de har gjort något åt det problemet i alla fall ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jo något... vet inte hur jag ska fixa -_-

EDIT

Har tyvärr inte fått någon "intern" e-mail av Hultenius trots att jag tipsade honom om att läsa denna tråden. Fårväl helt enkelt gå den långa vägen och skicka ett mail till deras allmänna tipsadress! Tack för motivationen och de sjyssta kommentarerna alla! :rolleyes:

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I dag satt jag och spelade mitt kära vc :rolleyes:

kan nog gissa att du körde med pansarvagn eller hunter men hur ofta kör man med det i en offentlig stad? ;)

inte undra på att dom springer efter spränger halva staden ffs -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo något... vet inte hur jag ska fixa :D

EDIT

Har tyvärr inte fått någon "intern" e-mail av Hultenius trots att jag tipsade honom om att läsa denna tråden. Fårväl helt enkelt gå den långa vägen och skicka ett mail till deras allmänna tipsadress! Tack för motivationen och de sjyssta kommentarerna alla! -_-

Är det inte sent nu att komma med idéerna.. Spelet släpps ju om 5 månader..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte sent nu att komma med idéerna.. Spelet släpps ju om 5 månader..

Jo men det spelar ingen roll om de tar in det i detta eller ett möjligtvis nästkommande spel. Bara man får fram det till någon insiderkänns det som att det behandlas mer seriöst...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, idén är ju inte helt fel men jag tycker nog ändå att det där blir lite väl avancerat.

Om "sidouppdragen" var sådär ingående skulle det inverka på själva spelandet som trots allt skall handla om att vara kriminell.

Jah håller med, kanske LITE för avancerat men det var en bra idé

Länk till kommentar
Dela på andra sidor