_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Mycket bra upson! Hoppas r* snappar upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 I dag satt jag och spelade mitt kära vc så tänkte jag att jag kunde köra lite polis uppdrag för det är rätt kul i bland när man inte har något att göra. Så när jag skulle skjuta en brottsling, så såg en snut mig. Det är en tabbe, självklart sprang polisen efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 I dag satt jag och spelade mitt kära vc så tänkte jag att jag kunde köra lite polis uppdrag för det är rätt kul i bland när man inte har något att göra. Så när jag skulle skjuta en brottsling, så såg en snut mig. Det är en tabbe, självklart sprang polisen efter mig. Det är riktigt fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Det är riktigt fult! och konstigt man borde få hjälp av poliseerna istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) och konstigt man borde få hjälp av poliseerna istället Joo! Eller, det skulle utnytjas... Edit: Eller, dom kanske fixar så att det finns en "polisens-tålamod-mätare", och och man dödar oskyldiga så fylls den sakta i...när den är full så blir det mission failed! Redigerad 29 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Joo! Eller, det skulle utnytjas... Edit: Eller, dom kanske fixar så att det finns en "polisens-tålamod-mätare", och och man dödar oskyldiga så fylls den sakta i...när den är full så blir det mission failed! Ingen dum idé! hoppas de har gjort något åt det problemet i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Livlig fantasi Upson, kanske hade varit bra om man fick lite hjälp av poliserna i polis uppdragen och inte så lätt få "stjärnor" när man jobbar inom säkerhetstjänsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 "Stjärnor" bör man endast fåomman skjutercivilaellerandrapoliser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 "Stjärnor" bör man endast fåomman skjutercivilaellerandrapoliser... d e exakt va man får också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag er inte problemet?Menar ni att man som polis ska få dispans och få skjuta några extra lite här och var? Nej ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Bra idè upson! Men va jag tycker är dåligt också i trean och vice är att om man byter bil när man är efterlyst så är man forfarande lyst. jag tycker att polisen måste se när man gör det för att dom fortfarande ska kunna jaga en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 "Stjärnor" bör man endast fåomman skjutercivilaellerandrapoliser... Glappar Mellanslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) Jo något... vet inte hur jag ska fixa EDIT Har tyvärr inte fått någon "intern" e-mail av Hultenius trots att jag tipsade honom om att läsa denna tråden. Fårväl helt enkelt gå den långa vägen och skicka ett mail till deras allmänna tipsadress! Tack för motivationen och de sjyssta kommentarerna alla! Redigerad 3 juni, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 I dag satt jag och spelade mitt kära vc så tänkte jag att jag kunde köra lite polis uppdrag för det är rätt kul i bland när man inte har något att göra. Så när jag skulle skjuta en brottsling, så såg en snut mig. Det är en tabbe, självklart sprang polisen efter mig. kan nog gissa att du körde med pansarvagn eller hunter men hur ofta kör man med det i en offentlig stad? inte undra på att dom springer efter spränger halva staden ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jo något... vet inte hur jag ska fixa EDIT Har tyvärr inte fått någon "intern" e-mail av Hultenius trots att jag tipsade honom om att läsa denna tråden. Fårväl helt enkelt gå den långa vägen och skicka ett mail till deras allmänna tipsadress! Tack för motivationen och de sjyssta kommentarerna alla! Är det inte sent nu att komma med idéerna.. Spelet släpps ju om 5 månader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Är det inte sent nu att komma med idéerna.. Spelet släpps ju om 5 månader.. ja men tyvärr så e d en jävla tid! d e bara kul att komma me nya idéer! t.o.m dagen innan d släpps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Är det inte sent nu att komma med idéerna.. Spelet släpps ju om 5 månader.. Jo men det spelar ingen roll om de tar in det i detta eller ett möjligtvis nästkommande spel. Bara man får fram det till någon insiderkänns det som att det behandlas mer seriöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Joo! Eller, det skulle utnytjas... Edit: Eller, dom kanske fixar så att det finns en "polisens-tålamod-mätare", och och man dödar oskyldiga så fylls den sakta i...när den är full så blir det mission failed! också en bra ideé i denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Men allvarligt , när man klarat dom uppdragen så har man ju typ klarat spelet ... Dessutom blir det ingen GTA känsla blir förmycket Fire Cheif och Theme Hospital och varför inte Police OFficer till Amiga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Mja, idén är ju inte helt fel men jag tycker nog ändå att det där blir lite väl avancerat. Om "sidouppdragen" var sådär ingående skulle det inverka på själva spelandet som trots allt skall handla om att vara kriminell. Jah håller med, kanske LITE för avancerat men det var en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts