Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ja undrar vilka vapen de ska bli till spelet. Och om dom e gryma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 det har ännu inte kommit hoppas att det blir m4 eller S.P.A.S.H. 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Kolla igenom bilderna. Visas vapen på minst 1 av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vapen som är bekräftade: *Uzi *Dubbla pistoler Men jag är 99% säker på att följande vapen kommer vara med eftersom de fanns i både GTA3 och VC. *Baseball trä *Granater *Molotovs *Eldkastare *Bazooka *Sniper *Shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Som Arvid sa, dom vanliga...fast säkert med några tilläg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag tror det kommer vara som i VC att man bara kan ha en utav tex pistolerna osv. Fast jag hoppas man kan ha alla vapen samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag tror det kommer vara som i VC att man bara kan ha en utav tex pistolerna osv. Fast jag hoppas man kan ha alla vapen samtidigt Jag med! Det hade varit bra om man hade haft plats för 10 vapen (eller något sånt) "i fickan" som man kan gå runt med, och då spelar det ingen roll vad för vapen. Kanske 5 pistoler, 3 shotguns och 2 UZIs, sina andra vapen har man i ett "vapenförråd" i sitt hem, sen kan man gå och byta lite beroende på vad man tror sig behöva för uppdraget eller fritidsaktiviteten man ska gå på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 finns redan en sådan tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts