Patrik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Det går inte att göra texturer till föremålen i ZM för mig, har följt Hultans guide steg för steg, men ändå syns inte texturen i zmodeller.. man ser heller inte kanterna på föremålet det är bara vitt i 3d vyn..! fattar inte, kan nån förklara? se bild, har nyss använt ASSIGN UV på föremålet, ska de se ut så då? EDIT: nu när jag testade igen så vart de små röda prickar i 2d fönsterna, är det ett tecken på en textur då? men vill fortfarande kunna se det i 3d fönstret.. hur ställer man in det? Redigerad 26 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 markera en face(den blir röd) Klicka i [sEL] knappen Ta assignUV Skala ner och flytta facen i UV fönstret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 mm, men du ser i 3d vyn, objektet ser hel knäppt ut, hur fixar man de? lr vare de du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ser ut som du har pillat lite i Options>Settings.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 maybe, men hur ska jag fixa tillbaka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts