Arvid Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag behöver hjälp med ett uppdrag azuka tar över byggplatsen när man dödat vakterna och åkt upp i hissen. Då får man azuka igen hennes 2 uppdrag har jag problem med man ska spränga 8 knark ställen som columbian äger. Espresso to go... Åk runt på de tre öarna tills alla 9 knarkstånden dykt upp på radarn sen börjar du i ena änden av stan och förstör alla stånden i den ordning de kommer, jag började med den vid Salvatores villa på Portland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Förlåt mig, ja ä vell inte cool nog att vistas i samma universum som er. :'( näe, faktiskt inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robinnilsson Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Vart finns dom hemliga telefonuppdragen i GTA III?? Har hittat ett utanför "joey's"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Hmm, ni försöker alla ställa så "svåra" frågor som helst för att sätta ditt honom... och ni vet att han inte kan... *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robinnilsson Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Inte jag! Jag behöver hjälp med detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag har för mig att det är det enda som finns. Fast jag är inte riktigt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Förlåt mig, ja ä vell inte cool nog att vistas i samma universum som er. :'( de har inte med coolhet att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Förlåt mig, ja ä vell inte cool nog att vistas i samma universum som er. :'( Men gå och lägg dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Men gå och lägg dig Haha, du har så jävla balla komentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ehh... ålder? Så jag får till det så är han 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robinnilsson Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag har för mig att det är det enda som finns. Fast jag är inte riktigt säker. Ja kanske... men jag har klarat alla uppdrag utom 8st som jag inte hittar..... Och vid telefonen utanför Joey's var det 4st, så jag antar att det finns 1 telefon på varje ö... Vet någon om det finns något garage på andra ön där man ska lämna bilar?? Har hittat ett i hamnen på första och ett ganska nära polishuset på tredje... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 kan du allt ska du veta var alla hidden packages är utantill!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Så du kan allt, säger du? Vilklen Framerate har spelet när det regnar? Hur många poligoner består en polisbil av? Varför pratar Luigi så konstigt? Svara på det, om du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 min spel e trasigt eller ngt när jag sparar sen ska jag lada dom då låter det dut sen blir det unhandled execption eller ngt så snäla svara till mig med pm helst :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts