Moddaren Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Jag kann nog allt om gta 3 o vice city. Blivi kär i spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bromma_Herman Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Hur avfyrar man Uzin när man är i en bil. Är det bara att trycka på samma knapp som vanligt eller? Det funkar inte för mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 om du sitter i en bil ska du trycka på q (för att titta vänster) eller e (för att titta åt höger) sen trycker du på "0"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 om du sitter i en bil ska du trycka på q (för att titta vänster) eller e (för att titta åt höger) sen trycker du på "0"! Eller musknapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 jag brukar använda 2 eller 1, lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Hur avfyrar man Uzin när man är i en bil. Är det bara att trycka på samma knapp som vanligt eller? Det funkar inte för mig. :'( När du sitter i en bil trycker du q eller e och trycker med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Nån mer som behöver hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Det är en bra topic men jag tror många frågar Hultenius eller nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Det är en bra topic men jag tror många frågar Hultenius eller nån Vafö då ra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ett forum är till för att alla ska kunna besvara varandras frågor så såna här "jag kan allt, fråga mig"-topicar är rätt så onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ett forum är till för att alla ska kunna besvara varandras frågor så såna här "jag kan allt, fråga mig"-topicar är rätt så onödiga. Du skrev de själv, forumet ä till för å hjälpa folk, så här får folk hjälp. Nu ä ja ganska sur på dig men om du behöver hjälp, hjälper ja dig ändå. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ja men det är inte meningen att alla ska ställa sina frågor till en person utan att alla ska ha möjlighet att hjälpa till om nån behöver hjälp med något. Nu ä ja ganska sur på dig men om du behöver hjälp, hjälper ja dig ändå. Ehh... ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vad spelar åldern för roll i detta sammanhang? Hjälp mig! Får man se Pastorn någon gång? På "The Party"? När får man uppdrag av Bilsnubben? Aldrig? Man bara köper hans ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Pastorn får man bara se i uppdraget "The Party" och man får inte uppdrag av bilsnubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ja har aldrig sett Pastorn. Vilken roll spelar han i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ehh... ålder? fem å to ja. in sägej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ja har aldrig sett Pastorn. Vilken roll spelar han i VC? Du visste ju allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Du visste ju allt? w0rd, då var det visst lite onödigt att göra en sån här topic "vafö då ra" översättning------> "Varför det då" Jag såg inte vad det stog från början Tycker att man kan skriva något bättre svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 w0rd, då var det visst lite onödigt att göra en sån här topic "vafö då ra" översättning------> "Varför det då" Jag såg inte vad det stog från början Tycker att man kan skriva något bättre svenska. Förlåt mig, ja ä vell inte cool nog att vistas i samma universum som er. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag behöver hjälp med ett uppdrag azuka tar över byggplatsen när man dödat vakterna och åkt upp i hissen. Då får man azuka igen hennes 2 uppdrag har jag problem med man ska spränga 8 knark ställen som columbian äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts