the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Directory Listing Denied Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Okej! Nu har jag laddat upp min sof film! Jag klarade banan på ungefär 1 minut och 40 sekunder, filmen är på 2 minuter eftersom jag ibörjan startade filmen lite för tidigt i menyerna och i slutet lite för sent plus att jag har eftertexter där det står vad låten jag har i filmen heter och ja! Jag kör exakt hela banan, (Jag tar mig till och med tid att skjuta ner de två terroristerna som polisen fångat. shiit... jag klarar den bara på 1 min & 50 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 errr! Gick inte att ladda upp men adda mig på msn ifall ni vill se den: westerlund_333@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Directory Listing Denied Jag vet, det blir så där....logga in för att ladda hem filmer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts