the-copy Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Han har mac (lol) men ok, jag fattar. Finns växlingfil där också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag installerade SoF i förmiddags, har inte spelat det på nått år, och klarade banan på ca 2 minuter... addade lite musik... filen ligger på ca 14.2 megg... var ska jag göra av den för att va med i tävlingen da? finns det nått förstapris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Mm 100 000 till vinnaren. Men jag undrar detsamma, hur ska vi lyckas visa dom för varandra? jag måste skaffa en ftp eller nåt eller finns det nån uploadsida som tar så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 silentwhisper tar 4 mb... inte så speciellt mycke... men här é mitt bidrag iaf, kanske inte så bra kvalle, men ändå och eftersom att detta är det enda bidraget, så har jag vunnit SoF_film_2_small.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Ditt bidrag är diskat, du klarade inte hela banan, slutade där på tågen. Det är ju en del kvar då. Måste gå att ladda upp större filer på nåt sätt, man ser ju knappt var du är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) Ditt bidrag är diskat, du klarade inte hela banan, slutade där på tågen. Det är ju en del kvar då. Måste gå att ladda upp större filer på nåt sätt, man ser ju knappt var du är.. öh? Men mycket man missar? man ska bara skjuta ungefär 5 s´tycken till och dom står i en stor klump Det var en härlig låt _GTA_ hehe, vad heter dom som gjort den? *EDIT* Håller på att tanka ner ett program som heter "Snapit" eller nåt sånt, ungefär som FRAPS fast det slukar inte lika mycket utrymme Redigerad 30 maj, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Ditt bidrag är diskat, du klarade inte hela banan, slutade där på tågen. Det är ju en del kvar då. Måste gå att ladda upp större filer på nåt sätt, man ser ju knappt var du är.. Jag klarade visst hela banan, jag fick bara klippa bort slutet, för att det skulle gå att ladda upp den på forumet... jag har den med mycket högre kvalle och hela slutet på datorn också, plus att jag la dit lite slow-motion-effekter på en del explosioner å andra köttscener men den filen tar 14,8 mb... öh? Men mycket man missar? man ska bara skjuta ungefär 5 s´tycken till och dom står i en stor klump ja, precis Det var en härlig låt _GTA_ hehe, vad heter dom som gjort den? Låten heter "Wicked Game" och är gjord av "HIM"... Håller på att tanka ner ett program som heter "Snapit" eller nåt sånt, ungefär som FRAPS fast det slukar inte lika mycket utrymme kan man spela in på högre upplösning än 640 x 480? kan man spela in ljud också? Vad är det för skillnad mellan Fraps 1.9 och v 2.0? är tvåan mycket bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) Jag klarade visst hela banan, jag fick bara klippa bort slutet, för att det skulle gå att ladda upp den på forumet... jag har den med mycket högre kvalle och hela slutet på datorn också, plus att jag la dit lite slow-motion-effekter på en del explosioner å andra köttscener men den filen tar 14,8 mb... ja, precis Låten heter "Wicked Game" och är gjord av "HIM"... kan man spela in på högre upplösning än 640 x 480? kan man spela in ljud också? Vad är det för skillnad mellan Fraps 1.9 och v 2.0? är tvåan mycket bättre? Tack för namnet på låten och artisten I snagit (senaste versionen) får du välja inställningar på screen layout, texom du kör i 1024*768 eller vad det är ställer du bara in så i programmet sen startar du spelet och ´voila! *EDIT* Det finns en trial version på Snagit för 30 dar på downloads.com *EDIT2* Okej, nu har jag gjort en film jag också (dock går den i 15 fps och har inte bästa kvalitén men nåja, jag är lite segare än _GTA_ men jag har massor av schexchigt blod! , behöver bara veta nåt program jag kan redigera filmen i, lägga till musik och så.... den är i avi format *Taj Mahal* Ska nog snabbinstallera SoF 2 och göra en film på första banan där också! en 2 minuters film med Snagit tar bara ungefär 25 mb utrymme.... dock 15 fps... men vad tusan? *EDIT4* Hmm har lagt till musik och fixat den nu men..... öööh, 16.1 mb, vettetus*n hur man ska få upp den hit Redigerad 30 maj, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Tack för namnet på låten och artisten I snagit (senaste versionen) får du välja inställningar på screen layout, texom du kör i 1024*768 eller vad det är ställer du bara in så i programmet sen startar du spelet och ´voila! *EDIT* Det finns en trial version på Snagit för 30 dar på downloads.com *EDIT2* Okej, nu har jag gjort en film jag också (dock går den i 15 fps och har inte bästa kvalitén men nåja, jag är lite segare än _GTA_ men jag har massor av schexchigt blod! , behöver bara veta nåt program jag kan redigera filmen i, lägga till musik och så.... den är i avi format *Taj Mahal* Ska nog snabbinstallera SoF 2 och göra en film på första banan där också! en 2 minuters film med Snagit tar bara ungefär 25 mb utrymme.... dock 15 fps... men vad tusan? *EDIT4* Hmm har lagt till musik och fixat den nu men..... öööh, 16.1 mb, vettetus*n hur man ska få upp den hit okej, tack... det finns inte någon lite äldre version av Snagit som kan kan ladda ner gratis nånstans? (fullversionen då) Förresten, får man pluspoäng om man lägger till lite slo-mo effekter å sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 okej, tack... det finns inte någon lite äldre version av Snagit som kan kan ladda ner gratis nånstans? (fullversionen då) Förresten, får man pluspoäng om man lägger till lite slo-mo effekter å sånt? nah, tror inte det finnsäldre versioner gratis, men dock, så kan du också bara köra i 15 fp/s så.... eller jag tror iaf bara det, vet inte hur man ställer om det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Som sagt ladda upp den i moviemaker (senaste versionen är riktigt bra) där kan du lägga till musik och bestämma storlek. Om man ändå hade en hemsida eller en ftp så kunde man ju ladda upp den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Som sagt ladda upp den i moviemaker (senaste versionen är riktigt bra) där kan du lägga till musik och bestämma storlek. Om man ändå hade en hemsida eller en ftp så kunde man ju ladda upp den där. Hur många mb/s äter FRAPS upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Hur många mb/s äter FRAPS upp? många filmen är inte komprimerad blir lätt några 100 mb i minuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Ditt bidrag är diskat, du klarade inte hela banan, slutade där på tågen. Det är ju en del kvar då. Måste gå att ladda upp större filer på nåt sätt, man ser ju knappt var du är.. Skulle kunna fixa en host med 100 mb utrymme och obegränsad trafik.....vänta 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Skulle kunna fixa en host med 100 mb utrymme och obegränsad trafik.....vänta 5 minuter. Det vore snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Skulle kunna fixa en host med 100 mb utrymme och obegränsad trafik.....vänta 5 minuter. ISP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Det vore snällt Fixat! Gå in på http://i.domaindlx.com/softavling/, där står dertt hur du laddar upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Okej! Nu har jag laddat upp min sof film! Jag klarade banan på ungefär 1 minut och 40 sekunder, filmen är på 2 minuter eftersom jag ibörjan startade filmen lite för tidigt i menyerna och i slutet lite för sent plus att jag har eftertexter där det står vad låten jag har i filmen heter och ja! Jag kör exakt hela banan, (Jag tar mig till och med tid att skjuta ner de två terroristerna som polisen fångat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Okej! Nu har jag laddat upp min sof film! Jag klarade banan på ungefär 1 minut och 40 sekunder, filmen är på 2 minuter eftersom jag ibörjan startade filmen lite för tidigt i menyerna och i slutet lite för sent plus att jag har eftertexter där det står vad låten jag har i filmen heter och ja! Jag kör exakt hela banan, (Jag tar mig till och med tid att skjuta ner de två terroristerna som polisen fångat. Det finns ingen film där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Det finns ingen film där.... Detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts