Jump to content

Fraps, SoF, Tävling

The Dude
 Share

Recommended Posts

För det första, varför muppar det sig när jag filmar med fraps? Filmen beskärs på något sätt så man bara ser vänstra halvan av den.

För det andra (och tredje) tänkte jag att vi gör en tävling:

Det går ut på att man ska klara första banan i Soldier of Fourtune så snabbt som möjligt och så snyggt som möjligt (fina köttscener mm) och sen spela in allt med fraps (eller liknande program) och lägga upp här!

Vad tycker ni om det? Men somsagt, lär mig fraps först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag skulle kunna vara med, men jag är inte så bra på att konvertera filerna så att dom tar mindre plats <_<

Men importera det till moviemaker då, när du färdigställer sen anpassar du precis så stor du vill ha. Så lägger du till lite musik och sånt också så blir det bättre känsla.

Jaha då kör vi hårt då, fixar mitt bidrag snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flood control is enabled on this board, please wait 50 seconds before replying or posting a new topic..... :)

Jaja nog om warez. 4 gb räcker gott och väl. Jag klarade den på runt 4 min men jag körde också med ett litet handikapp :wub:

Men hur ska jag lyckas ladda upp den till er?

ps. min vän sa att hårddisken tar stryk om man fyller den till mer än 90%, stämmer det? eller är han ute och cyklar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han cyklar. Däremot så går systemet segare eftersom om den måste logga eller lägga cachefiler, så har den kanske inge platts kvar, om du har lite minne så använder Windows växlingsfilen som finns reserverad på hårddisken, detta innebär att det kan gå segt, miska växlingsfilen aller avaktivera den om du har mycket ram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor