The Dude Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 För det första, varför muppar det sig när jag filmar med fraps? Filmen beskärs på något sätt så man bara ser vänstra halvan av den. För det andra (och tredje) tänkte jag att vi gör en tävling: Det går ut på att man ska klara första banan i Soldier of Fourtune så snabbt som möjligt och så snyggt som möjligt (fina köttscener mm) och sen spela in allt med fraps (eller liknande program) och lägga upp här! Vad tycker ni om det? Men somsagt, lär mig fraps först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 För att fraps bara spelar in i 640*480. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Aha så det är bara att ändra upplösningen i spelet då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) japp! Edit* Iaf för mig på Gta VC! Redigerad 25 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Japp det funkade. Men finns det nåt intresse eller? Jag hoppas ni inser hur lätt första bana är på efortless, man klarar den lätt med bara kniven och säkert utan att bli skadad om man använder shotgun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 jag skulle kunna vara med, men jag är inte så bra på att konvertera filerna så att dom tar mindre plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 det handlar inte direkt om skicklighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Im in! Vi kan ju köra en sof2 tävling sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 jag skulle kunna vara med, men jag är inte så bra på att konvertera filerna så att dom tar mindre plats Men importera det till moviemaker då, när du färdigställer sen anpassar du precis så stor du vill ha. Så lägger du till lite musik och sånt också så blir det bättre känsla. Jaha då kör vi hårt då, fixar mitt bidrag snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Iof, tar en frapsfilm på typ 10 sekunder, skitstor plats, så vad kommer inte en på typ 10 minuter göra, om man klarar första banan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Iof, tar en frapsfilm på typ 10 sekunder, skitstor plats, så vad kommer inte en på typ 10 minuter göra, om man klarar första banan..... men man tar ju och förminksar med VirtualDub så är det problemet löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Eller gör man som jag sa. Men nu återstår det ett problem, Jag har ingen ftp och min film ligger på 25 mb! Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Lite off-topic...men hörde en remix på xerofocusstudios.cjb.net med låten Hotel Prague från SoF 2 double Helix....om nån kan skicka...eller vet var den finnd vore det skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Om du snackar warez nu och får min topic låst har du satt din sista potatis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Om du snackar warez nu och får min topic låst har du satt din sista potatis.. warez, han ville väl bara ha en låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 warez, han ville väl bara ha en låt? W0rd. Låten kanske finns laglit nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Hade gärna varit med, bara det att jag bara har 4 gb kvar på min hårddisk just nu... dock klarar jag ut första banan på typ 3 min men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Flood control is enabled on this board, please wait 50 seconds before replying or posting a new topic..... Jaja nog om warez. 4 gb räcker gott och väl. Jag klarade den på runt 4 min men jag körde också med ett litet handikapp Men hur ska jag lyckas ladda upp den till er? ps. min vän sa att hårddisken tar stryk om man fyller den till mer än 90%, stämmer det? eller är han ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Han cyklar. Däremot så går systemet segare eftersom om den måste logga eller lägga cachefiler, så har den kanske inge platts kvar, om du har lite minne så använder Windows växlingsfilen som finns reserverad på hårddisken, detta innebär att det kan gå segt, miska växlingsfilen aller avaktivera den om du har mycket ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Han har mac (lol) men ok, jag fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts