Stuaswift Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) kan nån lägga up den med lite mods i? jag e inte så bra på o modda så jag tänkte om nån kunde lägga upp en GTA VICE CITY mapp. så gör jag backup på min gamla... om ni har lite fodom i den så har jag fått några nya fordom o leka med. Skulle vara väldigt tacksam p.s. sorry om ni tycker jag e dryg för att jag frågar så mycket..fast e inte SÅ bra på datorer. Redigerad 25 maj, 2004 av KebabRulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) så du vill ha nya bilar..(?) EDIT!! isf e det väl lättare att lägga upp Gta3.img, fast vc mappen e för stor för att ladda upp Redigerad 25 maj, 2004 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 men då kan ni väll bara lägga upp models mappen? med några nya bilar?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 tror inte någon vill lägga upp en map som är 300mb stor. Det är mycket enklare om du fixar några bilar själv och lägger in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 MEN JAG VET EJ HUR MAN GÖ...JAG FATTAR INTE GUIDEN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) kan nån lägga up den med lite mods i? jag e inte så bra på o modda så jag tänkte om nån kunde lägga upp en GTA VICE CITY mapp. så gör jag backup på min gamla... om ni har lite fodom i den så har jag fått några nya fordom o leka med. Skulle vara väldigt tacksam p.s. sorry om ni tycker jag e dryg för att jag frågar så mycket..fast e inte SÅ bra på datorer. e du sjuk i huvet eller tror du nån laddar upp sin vc models mapp för dig istället för att fråga för mappen kan du väl fråga steg för steg hur man gör Redigerad 25 maj, 2004 av GtA FrEaK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Lägg till mig på msn SlipKnoT645@msn.com så ska jag hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 e du sjuk i huvet eller tror du nån laddar upp sin vc models mapp för dig istället för att fråga för mappen kan du väl fråga steg för steg hur man gör ditt dumma cp vad tror du jag har försökt med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ditt dumma cp vad tror du jag har försökt med du kunde frågat iaf så skulle nån som jag och andra i denna forum hjälpa dig så klart ditt fån jävla tryn skit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ok sorry fast jag fattar ingenting har provat många gånger men får bara börja om.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Det är väl bara attläsa precis vad det står i ReadMe:n svårt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Det är väl bara attläsa precis vad det står i ReadMe:n svårt? jadu jag blandar ihop allting Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Du får försöka igen... Annars kan du alltid äta dig själv. Du är ju en kebabrulle!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Du får försöka igen... Annars kan du alltid äta dig själv. Du är ju en kebabrulle!!! Jag ska äta dig också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 LOL!!! Skämtade bara!!! Ärru kanibal??? Kan man göra kebab av människor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 jag skämtade och jag klarade att modda in en bil nu e jag stold ........ni får säga vad ni vill men jag e STOLT!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Trevlig tråd. Aja, det går inte att ta en moddad GTA3.img och handling.cfg osv. jag gjorde det från min andra dator, och bilarna var fortfarande orginal och på alla bilar som jag bytt hjul på så var de borta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Trevlig som in i bomben!!! "Kulturkorv", som dan beckman sa om sin hemsida på NRJ-kalaset! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 det trevliga e att nästan alla mina bilar i vc e utbytta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 "Good for u man, A**** is L*****", som nån sa i "american pie 2" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts