Gtamama Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Sju.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Det kommer bli grymt..stor plus är de sköna kläderna man får. Hood-tröjan, hängbrallorna, linnet eller bar överkropp..keep it gangsta.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) De blir no asgrymt. klart ja röstar 7+ Redigerad 26 maj, 2004 av Moddaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Stor del till att spelet blivit hyllat innan har ju varit den då enorma friheten. Att R* redan nu tar det till en ny nivå kommer nog få många andra utvecklare att tappa hakan. Mafia 2 vet vi ju är under utveckling t ex. Undrar om de hade tänkt såhär långt? Hur som helst lär många spel i denna schanger som inte hade denna frihet skjutas framåt i tiden. Jag hoppas bara att friheten inte bara ligger i Lansdkapet utan också i uppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vote: Det kommer suga stenhårt. Jag kanske ändrar mig när jag får se bilder från gameplay eller filmer från det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 lungt ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 VOTE : Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Det kommer bli grymt..stor plus är de sköna kläderna man får. Hood-tröjan, hängbrallorna, linnet eller bar överkropp..keep it gangsta.. Hur sköna kläder som helst! Det kommer nog bli att det finns mossor av olika varianter av streetkläder, finkläder osv. RBG, yes boi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) tjaaaa de e inte så mycke o säg vote: Redigerad 26 maj, 2004 av Colorado Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Sju. Det blir nog jäkla grymt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 VArför drar du upp den här ? den är ju mer än ett år gammal.. *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts