Patrik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag har laddat ner mta, 0.3.. när jag startar så vill den att jag typ ska logga in!!? jag ska iaf ha pass och nickname, men vart får jag det ifrån? det går ju inte att skriva vad som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Leta upp en bra server på mtaservers.com, skriv in ip, port och valfritt nick i MTA och klicka på connect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 adressen funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hmm.. okej, nu e jag halvägs.. de va att jag inte hade ip numret inskrivet, men nu är det de att jag inte blir connectad.. :'( blir bara disconnected hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Servern kanske är full, pröva nån annan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Har servern full? Den släpper dom väll inte in på krogen? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 hmm.. okej, nu e jag halvägs.. de va att jag inte hade ip numret inskrivet, men nu är det de att jag inte blir connectad.. :'( blir bara disconnected hela tiden Om adressen till en server ser ut så här: 12.34.567.890:2003 så ska du skriva 12.34.567.890 i rutan host och 2003 i port, annars funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 okej.. hade 2004 först.. men vad är host? ip eller vad? vad ska jag ladda ner mer, det all seende ögat? föresten har jag aldrig fått nån server att funka, har laddat ner nån server från internet men inte funkade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 okej.. hade 2004 först.. men vad är host? ip eller vad? vad ska jag ladda ner mer, det all seende ögat? föresten har jag aldrig fått nån server att funka, har laddat ner nån server från internet men inte funkade det! Laddat ner en server?? Men som arvid sa IP: 12.34.567.890 Port/host (lr vad det står) : 2003 Exempel! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) ok, behöver man inte ladda ner nån?! vart får man tag i serverns ip då? Redigerad 26 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 ok, behöver man inte ladda ner nån?! vart får man tag i serverns ip då? http://www.mtaservers.com/index.php?q=list där. OCh man kan inte ladda ner servrar. Men man kan ladda ner ett pogram för att hosta en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 okej, tack! men jag blir disconnected på varenda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Har du några installerade Mods? Isåfall måste du avinstallera varenda en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 ja hade, jag tog bort dom.. funkar fortfarande inte! såg att det vart ändringar i vc mappen, en gxt fil, nån dll fil och config.cfg.. vad ska ja gö me dom? de är ju nått konstigt fel jag måste ha gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 ja hade, jag tog bort dom.. funkar fortfarande inte! såg att det vart ändringar i vc mappen, en gxt fil, nån dll fil och config.cfg.. vad ska ja gö me dom? de är ju nått konstigt fel jag måste ha gjort. Du instalerar bara om så e allt fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 får väll testa med det.. säjjer till om det inte lyckas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag har en fråga om MTA. När jag trycker på Start game och har valt gta-vc så blir det så här http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/hmm.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Klicka på Reset Game Path och försök igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) Klicka på Reset Game Path och försök igen. Har gjort det flera gånger men det blir så igen Vilken fil ska jag välja? Nu fattar jag hur man gör så jag behöver ingen hjälp längre. Redigerad 3 juni, 2004 av Burner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts