Topp3 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Imorron är det handduksdagen, då alla ska bära med sig en handduk för att hedra den store (nåja) Douglas Adams! För er ohyggliga möss som inte vet vem det är kan jag upplysa er om att det är mannen som skrev Liftarens Guide till Galaxen. Mer info om das handdukar: 42 Btw., någon mer här på forumet som läst hans böcker? Enligt mig är det nog de bästa böckerna som skrivits, men sen så är jag ju lite... ja.. *EDIT* Eller på svenska om ni villl... Vita möss Redigerad 24 maj, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag ska iaf ha en handduk med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 jag med! (gympa imorgon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag med! (gympa imorgon) Men det gills inte. Btw., man måste ha med sig handduken hela tiden! Det gills inte att lägga den i skåpet... tänk om ni blir i akut behov av en handduk på en lektion? Då jeflar ångrar ni er ska jag berätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 det var det dummaste påhittet jag hört på länge, fan värre än alla hjärtans dag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Idiotiskt idé. Men tack utav bara helvete, för nu blev jag sugen att läsa bokjäveln! (den har funnits u bokhyllan jag vet inte hur länge ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag med! (gympa imorgon) samma här..jag tar också med för jag har idrott..men annars så verkar idén helt patetisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 samma här..jag tar också med för jag har idrott..men annars så verkar idén helt patetisk Patetiskt min röv. Det är ju för att hylla världshistoriens största författare! Alla härinne borde läsa trilogin i fem delar om Liftarens guide till galaxen. Det är nog den bästa bok jag läst, och det säger en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Har läst fram till livet, universum och allting (eller vad den nu heter, adjöss och tack för fisken var det kanske?) men sen orkar man inte mer för den blir så in i h-lvetes seg mot slutet (boken är 900 sidor med alla delarna). Fast i början och mitten var den faktiskt ganska rolig . 42=meningen med livet Redigerad 25 maj, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Läser andra boken just nu. Skrattar högt flertalet gånger. Njaaa, inte handduk för mig, har ju inte läst ut böckerna än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Har läst fram till livet, universum och allting (eller vad den nu heter, adjöss och tack för fisken var det kanske?) men sen orkar man inte mer för den blir så in i h-lvetes seg mot slutet (boken är 900 sidor med alla delarna). Fast i början och mitten var den faktiskt ganska rolig . Nja, jag tycker nog vissa delar av början är tråkigast. Mitten och slutet är helt klart bäst enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts