Jump to content

Handduksdagen imorron

Topp3
 Share

Recommended Posts

Imorron är det handduksdagen, då alla ska bära med sig en handduk för att hedra den store (nåja) Douglas Adams!

För er ohyggliga möss som inte vet vem det är kan jag upplysa er om att det är mannen som skrev Liftarens Guide till Galaxen.

Mer info om das handdukar: 42

Btw., någon mer här på forumet som läst hans böcker? Enligt mig är det nog de bästa böckerna som skrivits, men sen så är jag ju lite... ja..

*EDIT*

Eller på svenska om ni villl... ^_^Vita möss

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

samma här..jag tar också med för jag har idrott..men annars så verkar idén helt patetisk ;)

Patetiskt min röv. :P

Det är ju för att hylla världshistoriens största författare!

Alla härinne borde läsa trilogin i fem delar om Liftarens guide till galaxen. Det är nog den bästa bok jag läst, och det säger en hel del. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst fram till livet, universum och allting (eller vad den nu heter, adjöss och tack för fisken var det kanske?) men sen orkar man inte mer för den blir så in i h-lvetes seg mot slutet (boken är 900 sidor med alla delarna). Fast i början och mitten var den faktiskt ganska rolig ^_^ .

42=meningen med livet

Redigerad av Mr Johnson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst fram till livet, universum och allting (eller vad den nu heter, adjöss och tack för fisken var det kanske?) men sen orkar man inte mer för den blir så in i h-lvetes seg mot slutet (boken är 900 sidor med alla delarna). Fast i början och mitten var den faktiskt ganska rolig (w00t) .

Nja, jag tycker nog vissa delar av början är tråkigast.

Mitten och slutet är helt klart bäst enligt mig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor