Tedfallkv Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Bli medlem vetja. Klicka här . kom gärna med idéer och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Härlig design, bra innehåll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Den är ju inte 100% klar iallafall det är därför vi behöver medlemmar som är villiga att hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag kan hjälpa till om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Tuff sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Snygg sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 va är det för någe exakt? ja skulle kanske kuna hjälpa till med någet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 En spel sida tror jag Fast de finns ju FÖR många spelsajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Jo visst finns det många spel sajter. men del är för tråkiga och del förstår jag faktiskt inte varför de finns. men Ultimate Game Zone är det inte bara massa admins som ska lägga upp information och sånt där.. Medlemmarna ska också kunna medverka lite. Tipsa mig och de andra admins om saker du kanske vill ha med. eller funktioner och sånt gör det här http://ugz.mine.nu/modules.php?name=Forums...e=viewforum&f=5 .. (Registrering krävs) EDIT: Kom gärna med idéer vilka spel som ska finnas med mera. Redigerad 26 maj, 2004 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts