uncel sam Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Jag behöver ett pogram där jag kan göra bilar, vapen mm skulle någon kunna hjälpa mig.:"> Redigerad 24 maj, 2004 av uncel sam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jag behöver ett pogram där jag kan göra bilar, vapen mm skulle någon kunna hjälpa mig.:"> beror ju på VAD du ska göra förnåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Bilar och vapen kan du göra i: ZModeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 ... och lycka till med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 ... och lycka till med det! finns det nått svårare i mod väg? jo föresten Mo mapper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Moo mapper, 3dsmax, zmod... allt är lika überkrångligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Inte 3dsmax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Moo mapper, 3dsmax, zmod... allt är lika überkrångligt :'( svårt o svårt.. moo mapper lär man sig skitfort.. barnlek egentligen.. Zmod tar lite längre tid, men när man väl lärt sig så går det fort sen.. 3dsmax kanske inte är så svårt jag vet inte, jag har iaf börjat med det precis och kommer antagligen byta över till det från zmod när jag kan det bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts