Micke = GTA GALEN Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Min s***** Webcamera funkar inte !, den slutade fungera när jag ominstallerade C: där alla drivrutiner låg och nu funkar den inte, jag har installerat om drivrutinerna som följde me på cd.n men funkar inte ändå det är en "philips PCVC 720K" kamera. Hjälp... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ja gå berserk på den! Glöm inte att filma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ***************** De e juh de som e Problemet de går inte o filma me den o går inte o ta KORT !......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Filma med nåt annat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Vet någon något bra chat program där man kan använda camen? PS: inte MSN eller Yahoo eller något sånt altså där det finns chat rum och sådant sk** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts