kurrhtenn Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 KOmmer det att ta ett halvår tills San andreas kommer till PC?? varför ska det ta så lång tid!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jajemen, det blir nog så. Man får ha tålamod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Jajemen, det blir nog så. Man får ha tålamod... orka ha tålamod jag vill ha spelet NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Halvår bara? Tror nog det kommer ta mkt längre än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Det är till PC man ska ha den.. ps2 suger bara, inga MODS!!! har iof en moddad Xbox.. släpps den till xbox samtidigt osm till ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 nej det gör det ej , jag har själv pc,xobox och ps2 men det är ps2 som ligger mig närmast hjärtat och så kommer det alltid att vara. Vad gäller modding tycker jag iförsig att det är roligt men det är ju själv spelet man vill åt , inte vad nån b-programmerare har skapat. Xbox är en i sig bättre maskin men ps2 har nåt som inte går att beskriva med ord.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Varför är det så, kan det inte komma på samma gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Allting handlar om pengar. Om Rockstar släppte spelet till pc direkt skulle säkert de flesta ladda ner det. Om dom släpper det till PS 2 först så har de en säker vinstkälla. Redigerad 24 maj, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Allting handlar om pengar. Om Rockstar släppte spelet till pc direkt skulle säkert de flesta ladda ner det. Om dom släpper det till PS 2 först så har de en säker vinstkälla. själv köper jag helst spelet och det beror på två saker; 1. jag har alla orginal spel 1 - 4 2. supportar gärna skaparna med lite pengar för deras möda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 själv köper jag helst spelet och det beror på två saker; 1. jag har alla orginal spel 1 - 4 2. supportar gärna skaparna med lite pengar för deras möda. Men så tänker inte alla. Därför download. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 nä för FAN! saj nte att du kommer LADDA NER GTA: SA?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 dålig stil, du sviker rockstar och alla som gillar gta. vill inte säga detta men jag tycker inte om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 ladda ner de skulle aldrig jag få på tanken...gillar att ha spel och andra grejer orginal...ser liksom lite roligare ut i spel hyllan och filmhyllan när man har original...men hos alla är väl inte det en sån självklarhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 håller med dig , skulle inte klara av att ha en massa kopior ock sit, känns oäkta då. om alla mina spel var piratkopierade skulle jag inte kunna sova. är väl perfekticist (stavning?) antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 tykcer det e tråkigt att ladda ner spel. jag laddar bara ner program. Exact man sviker spel utvecklarna om man laddar ner spelet. Det gör så att dom kännar mindre pengar och om tillräckligt många ladda ner så får R* inga pengar tillslut för alla laddar ner så kanske dom inte gör en efterföljare till GTA san andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Fan jag skulle inte äta på ett år om jag laddade ner nåt gta spel. Om jag inte va as fattig och blir besatt och om jag inte får det så går jag berserk. då kanske jag skulle ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 då skulle jag skicka dig pengar så du hade åd, bara för rockstars skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Kontraktet med Sony går ju ut oktober 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 och vad spelar det fö roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_hedlund_ Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 fan så klart det tar tid till ps för ps2 har ju kontrakt att få det först så microsoft som äger både xbox och pc kommer få det efter ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts