Jump to content

PC

Recommended Posts

nej det gör det ej , jag har själv pc,xobox och ps2 men det är ps2 som ligger mig närmast hjärtat och så kommer det alltid att vara. Vad gäller modding tycker jag iförsig att det är roligt men det är ju själv spelet man vill åt , inte vad nån b-programmerare har skapat. Xbox är en i sig bättre maskin men ps2 har nåt som inte går att beskriva med ord....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allting handlar om pengar. Om Rockstar släppte spelet till pc direkt skulle säkert de flesta ladda ner det. Om dom släpper det till PS 2 först så har de en säker vinstkälla.

själv köper jag helst spelet och det beror på två saker; 1. jag har alla orginal spel 1 - 4 2. supportar gärna skaparna med lite pengar för deras möda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tykcer det e tråkigt att ladda ner spel. jag laddar bara ner program. Exact man sviker spel utvecklarna om man laddar ner spelet. Det gör så att dom kännar mindre pengar och om tillräckligt många ladda ner så får R* inga pengar tillslut för alla laddar ner så kanske dom inte gör en efterföljare till GTA san andreas! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor