Jump to content

Brukar du skolka?

Stuaswift
 Share

Hur ofta skolkar du?  

95 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Det är en lektion som man typ skolkar på "GAIS" håller i den man får välja mellan att vara med eller promenera vilket leder till att dom flesta går och köper godis eller sätter sej på en bänk och pratar och om man vill vara med är det olika versioner på brännboll! Askasst men jag ska ha hälsa i 8:an vilket är mer gympa liksom!

En kompis stack typ från skolan var borta i 3 timmar han hade typ köpt pizza och sånt! ;)

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp Lagligt, oftast iaf

Har väll hänt att en eller annan T-bane vagn har desginats om oxå :P:D

Hemulen: Är det inte din farsa som är "järnvägsrelaterad" om vi utrycker oss så? ;):wub: Han uppskattar nog inte det om jag känner honom rätt? :wub:

Skolkar bara väldigt sällan nrä det är sådana skitsaker som bränboll och utedagar som det är idag!(åkte hem vid 9.40 med bussen vilket läraren vet!) Fattar inte meningen med att gå en 3 dagar i skolan utan någon lektion! :wub::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hemulen: Är det inte din farsa som är "järnvägsrelaterad" om vi utrycker oss så? :DB) Han uppskattar nog inte det om jag känner honom rätt? :D

Skolkar bara väldigt sällan nrä det är sådana skitsaker som bränboll och utedagar som det är idag!(åkte hem vid 9.40 med bussen vilket läraren vet!) Fattar inte meningen med att gå en 3 dagar i skolan utan någon lektion! ^_^:P

Han skulle nog inte bli så glad ifall han skulle komma på mig, men som tur va har det inte hänt ännu. ( de var jävligt nära igår kväll, Jag hadde ställt upp alla min burkaar och caps för att fota och precis när jag tagit foto hör jag att min mors är på väg in i rummet, jag slänger upp allt på sängen och lägger täcket över och låtsas sova, om jag ahdde vart lite segare på att fatta att hon va på väg hadde hon sätt alla mina burkar och inte blivit så glad :D:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor