Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vote:Aldrig!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Det är en lektion som man typ skolkar på "GAIS" håller i den man får välja mellan att vara med eller promenera vilket leder till att dom flesta går och köper godis eller sätter sej på en bänk och pratar och om man vill vara med är det olika versioner på brännboll! Askasst men jag ska ha hälsa i 8:an vilket är mer gympa liksom! En kompis stack typ från skolan var borta i 3 timmar han hade typ köpt pizza och sånt! Redigerad 8 juni, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jepp Lagligt, oftast iaf Har väll hänt att en eller annan T-bane vagn har desginats om oxå Hemulen: Är det inte din farsa som är "järnvägsrelaterad" om vi utrycker oss så? Han uppskattar nog inte det om jag känner honom rätt? Skolkar bara väldigt sällan nrä det är sådana skitsaker som bränboll och utedagar som det är idag!(åkte hem vid 9.40 med bussen vilket läraren vet!) Fattar inte meningen med att gå en 3 dagar i skolan utan någon lektion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 är det inget viktigt så skolkar jag också, som idag vi hade INGENTING på schemat man skulle bara sitta där och se dum ut, vad fan är meningen med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Hemulen: Är det inte din farsa som är "järnvägsrelaterad" om vi utrycker oss så? Han uppskattar nog inte det om jag känner honom rätt? Skolkar bara väldigt sällan nrä det är sådana skitsaker som bränboll och utedagar som det är idag!(åkte hem vid 9.40 med bussen vilket läraren vet!) Fattar inte meningen med att gå en 3 dagar i skolan utan någon lektion! Han skulle nog inte bli så glad ifall han skulle komma på mig, men som tur va har det inte hänt ännu. ( de var jävligt nära igår kväll, Jag hadde ställt upp alla min burkaar och caps för att fota och precis när jag tagit foto hör jag att min mors är på väg in i rummet, jag slänger upp allt på sängen och lägger täcket över och låtsas sova, om jag ahdde vart lite segare på att fatta att hon va på väg hadde hon sätt alla mina burkar och inte blivit så glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Vote: Lite då och då. I sexan skolkade jag aldrig, nu har jag börjat mycket. Aja, är väl lite "skoltrött", sommarlovet börjar ju dock imorgon så det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 vote: mycket sällan brukar inte skolka men ibland så sticker jag å köper godis på rasterna å sen så orkar jag inte sticka tillbaks direkt... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts