gta_vice_boy Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vote: lite då och då.. skolka heter de ju inte de heter ju "Tjänsteledigt" hehe- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 varje dag har inte vart i skolan på kanske 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Vote: Aldrig Ser ingen som helst anledning till skolk, iaf i min situation Går man NV kan man inte missa för mycke heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 varje dag har inte vart i skolan på kanske 2 veckor vilken klass går du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) 7b hurså? ska alltså börja 8'an Redigerad 3 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 tänkte bara säga att det inte är en bra taktik i 8an och 9an iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Man är en jävla idiot om man skolkar ' Skyll er själva sen... Jaa..är det därför vissa inte kan stava?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) håll käften ditt fag du fattar nada Sluta klaga på folk som skolkar... dom får väll göra det om dom vill lika väl som att du väljer att sitta på lektion!! vissa kanske mår dåligt och skolkar för att dom har jobbigt... vet att det itne är rätt, bra och inte smart å så men.. Redigerad 3 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Man är en jävla idiot om man skolkar ' Skyll er själva sen... Jaa..är det därför vissa inte kan stava?. Håller med, man kommer ångra sig senare när man är vuxen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Vote:Mycket sällan. Händer bara nån gång. Det vill säga högst ett par 3-4 kanske 5 gånger/termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Håller med, man kommer ångra sig senare när man är vuxen.. Exakt och sen om man har något problem som gör att man inte vill gå i skolan så får man ta det med sin lärare och om man har det och man känner sig fortfarande att man inte vill gå i skolan så får man lösa det på annat sätt. (ingen vill väl gå i skolan, men jag menar att man absolut inte vill gå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 håll käften ditt fag du fattar nada mycket bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 lite då och då, nästan jämt på TYSKAN!!! tråkigaste som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 lite då och då, nästan jämt på TYSKAN!!! tråkigaste som finns jo, det gör jag med... fan va trist TYSKA är!!! fast jag brukar bara komma typ 10 minuter för sent, å hitta på nån dålig ursäkt som tex: Förlåt för att jag kommer försent, men jag fastnade i kaffeautomaten (inte för att vi har nån på skolan, mer än på lärarrummen) sen blir det ju en del "långa toalettbesök" på tyskan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 mycket bra sagt. Jag visste inte ens att MAFIA kungar och skrubbborstar gick i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Hihi, humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Aldrig...skulle aldrig ens få tanken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Ni som ALDRIG skolkat, jag fattar bara inte hur ni kan klara er. En vecka är ju jobbigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Gnällspikarna: MIND YOUR OWN BUISNESS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Vote:Mycket sällan. Händer bara nån gång. Det vill säga högst ett par 3-4 kanske 5 gånger/termin. Så är de för mig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts