HemuleN Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 2-3 ggr i veckan, oftast drar ja in till stan me några polare o käkar o köper färg* *Se "Vilken skola går du i" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) 2-3 ggr i veckan, oftast drar ja in till stan me några polare o käkar o köper färg* *Se "Vilken skola går du i" köper färg? hehe får jag fråga varför? Redigerad 25 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 köper färg? hehe får jag fråga varför? Graffiti... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vote:Aldrig va skulle ja tjäna på det?...sen är det bara onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vote: Lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Typ varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Graffiti... Okej! Lagligt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 köper färg MOGET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 MOGET! Vad är det som är omoget? Han köper ju färg och målar grafitti.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vote: Mycket sällan. Fast på gymnasiet (NV) så är det ju inte skolk för det är valfritt att gå dit. Man kan plugga in allt för en kurs hemma och sen bara komma dit och göra proven, då kan man ändå få MVG. Däremot så dras studiebidraget in om man har mer än 10% frånvaro på en månad så det får man akta sig för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Jag skolkar nu :"> jag bara skoja, jag har rast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vad är det som är omoget? Han köper ju färg och målar grafitti.. tänkte i den aspekten att han sabbar sånt man betalar skatt för. alltså offentliga väggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 SKOLKA GÖR BARA VEKLINGAR!!! JAG GÅ NV OCH HAR ALDRIG SKOLKAT!!! Vilka djäkla osmarta, lata klantar skolkar??? Jag går också i NV och skolkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 tänkte i den aspekten att han sabbar sånt man betalar skatt för. alltså offentliga väggar. Man måste inte göra det på väggar besides så är det ju snyggt (då menar jag Graffiti inte klotter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Man måste inte göra det på väggar besides så är det ju snyggt (då menar jag Graffiti inte klotter) Vandalisering är fortfarande olagligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Finns ju graffitiställen där dom får måla hur mycket dom vill.. Redigerad 28 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 vote: aldrig ... man vill ju vara så bra som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Okej! Lagligt eller? Jepp Lagligt, oftast iaf Har väll hänt att en eller annan T-bane vagn har desginats om oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag skolkar då aldrig...man tjänar inget på det...bara onödiga frågor från lärarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Finns ju graffiti ställen där dom får måla hur mycket dom vill.. Lagliga väggar! Själv tycker jag att väggar bara blir snyggare av graffiti (dock inte klotter), så varför sanera? Snyggare med en snygg målning eller lite streetart än betong... PS: Graffiti ställen = Graffitiställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts