Curly Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Lite då och då... @KebabRulle: potäjto, potato! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Vote: Aldrig! Har aldrig skolkat och tänker aldrig göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Lite då och då... @KebabRulle: potäjto, potato! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Har hänt nu när sommalovet börjar närma sig. Annars skolkar jag nästan aldrig. Kanske två-tre gånger per termin Vote: Mycket sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Har hänt nu när sommalovet börjar närma sig. Annars skolkar jag nästan aldrig. Kanske två-tre gånger per termin Vote: Mycket sällan. samma her Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 samma her Varge = Varje her = här Som thecopy brukar säga: Lär er svenska fgs! Eller du kanske är norrman? Nåja: Vote: Ibland Nästan aldrig men ibland så kan det hända att jag blir så kallat "Skolsjuk" men som sagt inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Hände typ hela tiden förut, men från och med nu ska jag väl låta bli. Åtminstonde hela nian. Vote: Aldrig *nästan likadant*= Hände väll ibland i sjuan och i början av 8:an men ska tänka på betygen i nian och inte skolka... Vote: Aldrig ( frågan var ju skolkar..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Vote: Aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 det händer, men inte ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Vote: nästan aldrig... gick ut och tog en promenad i skogen häromdan med nårra polare på en lektion... har väll hänt nån gång förut också, men inte ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 SKOLKA GÖR BARA VEKLINGAR!!! JAG GÅ NV OCH HAR ALDRIG SKOLKAT!!! Vilka djäkla osmarta, lata klantar skolkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jeg er ingen norrman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) SKOLKA GÖR BARA VEKLINGAR!!! JAG GÅ NV OCH HAR ALDRIG SKOLKAT!!! Vilka djäkla osmarta, lata klantar skolkar??? Sluta klaga på folk som skolkar... dom får väll göra det om dom vill lika väl som att du väljer att sitta på lektion!! vissa kanske mår dåligt och skolkar för att dom har jobbigt... vet att det itne är rätt, bra och inte smart å så men.. Redigerad 25 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 SKOLKA GÖR BARA VEKLINGAR!!! JAG GÅ NV OCH HAR ALDRIG SKOLKAT!!! Vilka djäkla osmarta, lata klantar skolkar??? idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 SKOLKA GÖR BARA VEKLINGAR!!! JAG GÅ NV OCH HAR ALDRIG SKOLKAT!!! Vilka djäkla osmarta, lata klantar skolkar??? jävla cp, fatta att det kan bero på annat att man är lat din jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Varför skolka? man går i skolan för ett skäl, och det skälet är inte för att man ska ha tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) Vote: Lite då och då. Går väl ut i korridåren på "långa toa besök" ibland Redigerad 25 maj, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Vote: Lite då och då. Går väl ut i korridåren på "långa toa besök" ibland Klassikern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Varför skolka? man går i skolan för ett skäl, och det skälet är inte för att man ska ha tråkigt. Vissa kanske mår dåligt, kanske inte blir rättvist behandlade i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts