KENDAL Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Behöver hjälp me att hitta de bilarna till suneshine autos, vet inte hur de ser ut eller vart man kan hitta de . Så ni får gärna posta lite bilder på de eller säga vart man oftast hittar de. De bilarna jag har kvar är Landstalker, Esperanto, Stallion, Rancher, Blista Compact. Tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Om du går in på Gtasajten och går in på Vice City avdelningen finns det bilder på alla bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Om du går in på Gtasajten och går in på Vice City avdelningen finns det bilder på alla bilar. okejj tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Behöver hjälp me att hitta de bilarna till suneshine autos, vet inte hur de ser ut eller vart man kan hitta de . Så ni får gärna posta lite bilder på de eller säga vart man oftast hittar de. De bilarna jag har kvar är Landstalker, Esperanto, Stallion, Rancher, Blista Compact. Tack i förhand Vaddå dom bilarna du har kvar? De som du räknade upp hör väl till första listan När den är fylld så kommer det en ny och sedan en till och ytterligare en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Vaddå dom bilarna du har kvar? De som du räknade upp hör väl till första listan När den är fylld så kommer det en ny och sedan en till och ytterligare en jo men jag menade första listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 bilder på alla fordon: http://www.guru.net.nz/games/gtavc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts