^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 varför letar alltid tarbrush café sig in i diverse mapmods? har man mer än 1 sådan mod installerad så kommer alltid den skiten fram i någon av dom.. nu har det tagit bort en sektion av min bro i moomapper ser allting normalt ut såklart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Du måste väl höja varje objekts unika nummer med 1 för varje som du lägger till. Detta ändrar du i IPL och IDE filerna. 2 objekt får inte ha samma unika nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) men det är flera sektioner på den bron med samma nummer.. och det är ju bara en sektion som byts ut mot tarbrush... innan jag installerade om gta så var det en kon på marks funisland som byttes... helt mysko.. har bara ett hemmagjort objekt och det är platåerna i vattnet.. så det är inga problem med numrena på det viset som du menade.. bron består av kopierade delar från marks funisland.. Redigerad 25 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Nu blev jag förvirrad. Men om det är något objekt som har samma nummer som ett annat så måste det bytas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 som synes har brodelarna nummer 5010.. i mall.ipl finns inte nummer 5010.. typ.. i spelet så är inte tarbrushbuggen solid.. så det är bara nån tarbrushtextur som hamnar där typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 testade att byta ut den buggiga brosektionen mot en med ett annat nummer (5011)... ingen skillnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 när jag startade ett nytt spel så försvann buggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ehh...har inte riktigt förstått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts