Pimpen Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Skulla va kul me cross eller moppe för man får ju inte löra tvåtakt på almänna vägar i usa. Drar om snuten med en trimmad zundapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Undrar om dom skulle kunna lägga in min Yamaha FS-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Undrar om dom skulle kunna lägga in min Yamaha FS-1 Modda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 då kan man också ha en Suzuki k50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 elsparkcyklarna har funnits sen början av 2000 talet kanske så iof så finns dom nog inte med där hehe! men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Modda.. Näää....PS2<- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Fan vad collt att göra stunts med cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) tänk er att göra en driby med cykel och skjuta med rocket raider!!! en rocket raider är en stark slangbella med axel skydd och speciella. skott i u.s.a. där fem personer om året av det och har en arton års gräns om man ska köpa!!! var väldigt populär på 70 talet Redigerad 1 juni, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Kommer säkert finnas oerhört mycket mer sorters motorcyklar...i VC var det ju bara tre! Det jag längtar mest till nu är att ta långa cykelturer mellan städerna och tänka. Haha! 3 st? finns det inte 4 Skoter, Cross, Glidare, Rääääääser? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 3 st? finns det inte 4 Skoter, Cross, Glidare, Rääääääser? Eller har jag fel? paggio, sanchez, angel, Pcj 600, och vanlig motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 en rocket raider är en stark slangbella med axel skydd och speciella. skott i u.s.a. där fem personer om året av det och har en arton års gräns om man ska köpa!!! Kan du förklara det där lite bättre?!? axelskydd på en slangbella? axlar på en slangbella? "skott i u.s.a. där fem personer om året av det och har en arton års gräns om man ska köpa!!!" vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 paggio, sanchez, angel, Pcj 600, och vanlig motorcykel Faggio, PCJ 600, Pizza Boy, Angel, Freeway, Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Faggio, PCJ 600, Pizza Boy, Angel, Freeway, Sanchez amen pizza boy e ju en faggio fast annorlunda färg o me en box! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts